مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری زاهدان گفت: با ۱۹ کارگاه غیرمجاز ضایعات بازیافتی در چند روز گذشته در این شهر برخورد شد.

محمد حسین زهی زمانی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری زاهدان درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:مرحله جدید برخورد با کارگاه‌های ضایعات بازیافتی غیر مجاز در سطح شهر زاهدان از چند روز گذشته آغاز شده است.

حسین زهی زمانی افزود: ضروری است کارگاه‌های غیرمجاز خرید و فروش ضایعات بازیافتی در محدوده زمانی مشخص به منظور اخذ مجوز اقدام کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌های زیاد انجام شده در خصوص ساماندهی و انتقال کارگاه‌های ضایعات بازیافتی در زاهدان شاهد اجرای اقدامات موثری با همکاری مسئولان به ویژه پلیس نظارت بر اماکن هستیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری زاهدان گفت: در مرحله جدید برخورد با کارگاه داران غیرمجاز ضایعات بازیافتی در چند روز گذشته ۱۹ کارگاه غیر مجاز در محدوده خیابان‌های شهید فاضلی، بلوار توان و بلوار سعادت شناسایی و اخطاریه ۱۰ روزه برای اخذ مجوز فعالیت برای آن‌ها صادر شده است.

حسین زهی زمانی گفت: همچنین ۹۶ فقره تخلف در ۹ ماهه نخست امسال توسط خودرو‌های حمل خاک و نخاله ساختمانی در سطح این شهر ثبت شده است.

وی افزود: با توجه به گسترش شهر و افزایش ساخت و ساز‌ها روزانه هزار و ۱۰۰ تا هزار و ۴۰۰ تن ضایعات خاک و نخاله در سطح شهر زاهدان تولید می‌شود که مدیریت، کنترل و هدایت این ضایعات ساختمانی بر عهده سازمان مدیریت پسماند است.

وی با اشاره به تاثیرات منفی تخلیه غیرمجاز خاک و نخاله ساختمانی گفت: وجود خاک و نخاله در کنار معابر شهری مشکلات زیادی به وجود می‌آورد به ویژه امکان بروز تصادفات در شب را افزایش می‌دهد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری زاهدان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۹۶ تا کنون برای هزار و ۱۵ دستگاه خودروی شاغل در این بخش اعم از لودر، کمپرسی و ... تشکیل پرونده و کارت تردد صادر شده است.

انتهای پیام/ع

ثبت ۹۶ فقره تخلف توسط خودرو‌های حمل خاک و نخاله ساختمانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار