امام جمعه آبادان گفت: مردم ایران در ۹ دی یک صحنه نورانی از تاریخ انقلاب را رقم زدند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حجت الاسلام علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان عصر امروز در آئین گرامیداشت حماسه ۹ دی در محل حسینیه ثارالله آبادان افزود: حماسه ۹ دی یکی از روزهای مهم، حساس و سرنوشت ساز برای ملت در بیش از  ۳۰ سال پس از انقلاب بود که نشانه تعهد امت به امام و میثاق آنها با آرمانهای امام و رهبری و اعلام ثبات قدم آنان در مسیر شهدا بود.

وی گفت: ۹ دی روز تکلیف، شناخت، اعلام وفاداری و در مسیر ماندن و روز اعلام انزجار از هر جریان فکری که بخواهد در مقابل اهداف امام قد علم کند، است.

ابراهیمی پور با بیان اینکه در مقابل هر حقی، باطلی و توطئه ای قرار دارد، افزود: دشمنان از هر جریان فکری برای ضربه زدن به نظام و انقلاب استفاده می کنند لذا امت اسلامی بایستی مراقب باشند.

امام جمعه آبادان گفت: ملت باید دشمن، راههای نفوذ به دشمن و ضربه زدن به آن را بشناسند و این موضوع یک پیام برای همه اعم از دوست، دشمن و کسانی که در ذهنشان درصدد ایجاد اشکال در مسیر انقلاب هستند، دارد و پیام آن است که ملت ایران هیچگاه از امام و رهبری دست بر نمی دارند و در مسیر خورشید ولایت ثابت قدم هستند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور افزود: این حضور بصیرت آفرین و امید آفرین است، امروز در سراسر کشور حضور فوق العاده ارزشمند مردم را دیدید و این حضور مایه مباهات ایران اسلامی و سبب نا امید کردن توطئه گران در خارج و عمالشان در داخل می شود.

انتهای پیام/د

بلوغ سیاسی مردم یکی از پیچیده ترین توطئه های قرن را خنثی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.