فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری سارق لوازم و قطعات خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساریسرهنگ عباس فتحعلی پور فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع سرقت قطعات خودرو در شهرستان فریدونکنار و متواری شدن سارق با یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ به سمت شهرستان بابلسر، موضوع بلافاصله به واحد‌های گشت انتظامی ابلاغ و موضوع بطور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با اعزام واحد‌های گشتی و پوشش انتظامی خیابان‌ها و مبادی ورودی و خروجی شهر، خودروی مورد نظر در یکی از خیابان‌های شهر شناسائی شد.

سرهنگ فتحعلی پور گفت: سارق که با پلاک‌های جعلی اقدام به سرقت قطعات خودرو در شهرستان فریدونکنار کرده بود با مشاهده گشت انتظامی بدون توجه به اخطار پلیس اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با اشاره به اینکه سارق برای فرار از دست قانون و پلیس در جهت مخالف حرکت خودرو‌ها حرکت می‌کرد و با چند دستگاه خودرو نیز برخورد کرد، افزود: با اجرای طرح مهار و کنترل محورها، خودروی سارق در عملیاتی ضربتی توقیف و سارق دستگیر شد.

وی گفت: در بازرسی از خودروی سارق اموال مسروقه شامل دو دستگاه رادیو پخش، باطری خودرو و آلات و ادوات سرقت کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدار‌های انتظامی و تجهیز وسایل نقلیه خود به سیستم‌های ایمنی از بجا گذاشتن اسناد، اوراق بهادار، وجه نقد و اشیا قیمتی در خودرو خودداری و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ر

سارق لوازم و قطعات خودرو در بابلسر زمین گیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار