مسئول موسسه اندیشکده راهبردی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن با طرح فتنه جدید قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران از راه اقتصادی دارد.

دشمن طرح فتنه جدید خود را از مسیر اقتصادی دنبال می‌کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حسین عبدالهی فرد ظهر یکشنبه در جمع مردم شهر خورموج با بیان اینکه فتنه های امروز را شناسایی کنیم، اظهار داشت: باید از تجربیات گذشته استفاده کنیم تا دچار مشکل نشویم.

وی افزود: فتنه ۸۸ به ما یک ملاک و معیاری داد تا فتنه پیش رو را بشناسیم و ما برای شناخت فتنه های آینده نیاز به جلساتی همچون ۹ دی داریم.

عبدالهی تصریح کرد: یکی از شاخص های فتنه که درس آموز بود برای ما و تجربه کردیم این است که کسانی که در پازل فتنه قرار می گیرند و در زمین دشمن بازی می کنند حتی خودشان شاید خود اعتقاد به نقشی که ایفا می کنند ندارند.

وی با اشاره به فتنه جدید دشمن گفت: این کسانی که این روزها به صحنه آمده اند در چه بخشی از پازل دشمن کار می کنند کسانی که در برخی شهرها حضور داشتند و به خیابان آمدند اینها به فرمان چه کسی آمده بودند.

 عبدالهی بیان کرد: بسیاری از جوانان ما توی دام دشمن گرفتار می شوند و متوجه نیستند دشمن چه طرح و برنامه ای دارد.

وی اضافه کرد: ترامپ به رغم تصور دیوانگی اش یک طرح نو با یک فتنه جدید و با مثلث آمریکا، عربستان و رژیم صهینویستی طراحی کرده است که هدف فرو پاشی نظام جمهوری اسلامی ایران از راه اقتصادی است.

عبدالهی تصریح کرد: تحلیل ترامپ به عنوان یک بنگاه دار بزرگ این است که اگر فشارهای اقتصادی از بیرون تشدید شود و با توجه به برخی از خطاهایی که از داخل انجام می شود بتوانیم فشارهای منطقه ای را به سمت ناامنی ببریم.

وی خاطرنشان کرد: در واقع این فشارها روی مردم مضاعف می شود، مردم ناامید می شوند، از بهبود شرایط دلسرد می شوند و کسانی دقیقا در داخل بلندگو دست می‌گیرند بیانیه می نویسند نامه پراکنی می‌کنند، فیلم پخش می کنند، این کمک بسزایی به برنامه های دشمن می کند.

عبدالهی یادآور شد: اندیشکده آمریکایی نشستند نقاط ضعف خودشان در فتنه ۸۸ بررسی کردند و نقاط قوت جمهوری اسلامی را احصاء کردند و گفتند نقاط قوت مثل اقتدار سپاه و اقتدار رهبری را باید درهم بکوبیم.

انتهای پیام/پ

دشمن طرح فتنه جدید خود را از مسیر اقتصادی دنبال می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.