مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: دوره آموزشی آشنایی با وضعیت‌های مناسب بدنی در حین کار با حضور ۲۵ صنعتگر این استان در زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسینعلی سارانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اظهار داشت: در این دوره وضعیت نامناسب بدن در حین انجام کار، حمل دستی بار، بهترین روش نشستن، بلند شدن، قابلیت تنظیم و تغییر وضعیت به مدت ۶ ساعت به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

سارانی از عضویت این شرکت در کارگروه حمایت قضایی از سرمایه گذاری خبر داد و گفت: این کارگروه در راستای نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی برای ایجاد هماهنگی میان مسئولان و نمایندگان قوه قضاییه در حوزه اقتصادی و حمایت‌های مالی، حقوقی و قضایی از فعالیت‌های اقتصادی مجاز بزودی تشکیل می‌شود.

وی افزود: ایجاد هماهنگی در امور مشاوره کارشناسی و رفع اختلافات پرونده‌های تجاری و اقتصادی نیز از اهداف این کار گروه محسوب می‌شود.

وی شناسایی آسیب ها، موانع حقوقی و قضایی سرمایه گذاری در داخل کشور و راهکار‌های ارتقای امنیت قضایی و حمایت از سرمایه گذاری‌های مولد را از دیگر اهداف این کار گروه ذکر کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: هم اینک هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی و صنفی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان مستقر هستند که عمده محصولات تولیدی آن‌ها در بخش‌های صنایع غذایی، ام دی اف، تراشکاری، تولید لوله‌های مختلف، تور ماهیگیری و تن ماهی است.

سارانی اظهار داشت: ۲۷ شهرک و ناحیه صنعتی با گستره چهار هزار و ۳۶۳ هکتار با امکانات زیر بنایی در سیستان و بلوچستان وجود دارد.

وی بیان کرد: تاکنون ۵۹۰ هکتار از این زمین‌ها به کار آفرینان و سرمایه گذاران واگذار شده است که شامل ۲ هزار و ۱۳۷ فقره قرارداد می‌شود.

انتهای پیام/ع

آموزشی آشنایی با وضعیت‌های مناسب بدن در حین کار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار