فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: طی پاییز امسال ۵۶ شکارچی متخلف در استان کرمانشاه شناسایی و دستگیر شدند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه فردین الفتی  فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه در پاییز امسال ۶۱ مورد شکار غیر مجاز در استان انجام شده است، گفت: در طول پاییز ۵۶ شکارچی متخلف نیز به‎دام افتادند.

الفتی با بیان اینکه در پاییز امسال شکارچیان غیرمجاز ۷۵۷ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال جریمه شده‎اند، افزود: تاکنون ۲۴۹ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال از این جریمه وصول شده است.

وی با اشاره به اینکه در پاییز امسال ۱۴ مورد پستاندار به‌ صورت غیرمجاز شکار شده‌اند، عنوان کرد: پستانداران با ارزشی مانند گراز، کل و خرگوش در مناطق مختلف استان شکار شده‌اند.

الفتی  با بیان اینکه ۴۶ مورد نیز نگهداری و خریدوفروش غیرقانونی پرندگان و حیوانات کشف شده است، عنوان کرد: ۲۸۰ مورد صید غیرمجاز ماهی نیز در پاییز امسال در استان کرمانشاه اتفاق افتاده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان در پایان از عموم مردم طبیعت دوست استان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی مراتب را با شماره تلفن ۰۸۳۳۸۲۳۰۰۶۰ الی ۶۲ و یا با شماره تلفن گویای ۱۵۴۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/ز

 

۴۶ مورد نیز نگهداری و خریدوفروش غیرقانونی پرندگان و حیوانات کشف شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.