امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه در سخنرانی خود به مناسبت سال نوی میلادی پذیرش آوارگان را یک وظیفه اخلاقی توصیف کرده و در عین حال گفت فرانسه نمی‌تواند پذیرای همه آوارگان باشد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه فرانس ۲۴، امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه در سخنرانی خود به مناسبت سال نوی مسیحی پذیرش آوارگان را یک وظیفه اخلاقی توصیف کرد و در عین حال گفت: فرانسه نمی‌تواند پذیرای همه آوارگان باشد.

مکرون پس از کسب قدرت برای اولین بار به مناسبت فرا رسیدن سال نوی مسیحی سخنرانی کرد.

وی در این سخنرانی ۲۰ دقیقه‌ای با اقشار ضعیف و کارگران ابراز همبستگی کرد و از اصلاحات بزرگ در سال ۲۰۱۸ سخن گفت.

وی بر اصلاحات در مدارس، محیط کار و اصلاحات مرتبط با تغییرات آب و هوایی تاکید کرد. مکرون سپس از ایجاد تحول در مناطق پرجمعیت و تلاش برای مبارزه با تبعیض سخن گفت.

وی در تشریح سیاست‌های بین المللی فرانسه در سال آینده، بر مبارزه با تروریسم در شامات، منطقه ساحل و خاک فرانسه تصریح کرد.

مکرون با اشاره به اقدامات فرانسه در لبنان، منطقه ساحل، سوریه، خاورمیانه (غرب آسیا) و آفریقا، ثبات کشور‌ها و ضرورت احترام به اقلیت‌ها را بخشی از وظایف بین المللی فرانسه توصیف کرد.

رئیس جمهور فرانسه در بخش دیگری از سخنان خود از اتحادیه اروپا دفاع کرد و افزود، ما تسلیم ملی گرایان (اروپایی) و بدبینان نخواهیم شد.

امانوئل مکرون از پذیرش مهاجران در فرانسه حمایت کرد و پذیرش مهاجران را وظیفه‌ای اخلاقی دانست، اما در عین حال گفت: ما نمی‌توانیم پذیرای همه مهاجران باشیم.

انتهای پیام/

فرانسه پذیرای همه آوارگان نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار