عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: گاهی بی تدبیری مدیران زمینه‌ساز فرصت طلبی عوامل استکبار می‌شود، اتفاقات اخیر درس جدی برای مسئولان بود.

آیت‌الله علی معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سواستفاده برخی از اعتراضات اخیر مردم، اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی درصدد آسیب رساندن به نظام و ملت بوده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به منافع نامشروع آمریکا در ایران پایان داد، گفت: امروز انقلاب اسلامی و حرکت‌های مردم ایران  سلطه آمریکا را در منطقه در معرض خطر قرار داده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی حرکتی در امتداد حرکت اولیا و انبیا است، انبیا برای مقابله با طاغوت‌های زمان خود مبعوث شدند.

آیت‌الله معلمی با تاکید بر اینکه دشمن درصدد آسیب رساندن به نظام است، تصریح کرد: گاهی بی تدبیری مدیران زمینه ساز فرصت طلبی عوامل استکبار می‌شود، اتفاقات اخیر درس جدی برای مسئولان بود.

وی با اشاره به مشکلاتی که برخی موسسات مالی برای مردم ایجاد کردند،  گفت: مردم به اعتبار اینکه جمهوری اسلامی به موسسات مجوز داده است در آنجا سرمایه گذاری کردند اما بعد برای پس گرفتن سرمایه‌هایشان دچار مشکل شدند و دولت هم به موقع پیگیری نکرد و کار به اعتراض رسید.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: این مسائل نوعی بی کفایتی مدیران را نشان می‌دهد که اسباب نارضایتی مردم را فراهم می‌کنند. افزایش قیمت کالاها و بحث‌هایی که در مورد گرانی بنزین مطرح شد به  جامعه شوک وارد کرد.

آیت‌الله معلمی با بیان اینکه به عوامل بیگانه برای شیطنت نباید فرصت داد، اضافه کرد: اعتراض حق طبیعی مردم است اما اینکه عده‌ای با حمایت استکبار اغتشاش ایجاد می‌کنند این مناسب نیست.

وی با تاکید بر اینکه میان مردم و اغتشاش‌گران فاصله است، بیان کرد: اداره کشور با رای مردم صورت می گیرد، اگر در یک دوره چهار ساله مردم از وضعیت اداره کشور ناراضی بودند، حق تجدید نظر دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: تخریب اموال عمومی کاری به جایی نمی‌برد، این شیطنت‌ها از استکبار جهانی است، همه دیدیم که ترامپ  با ذوق زدگی از شورش خیابانی در ایران حمایت کرد، مردم هوشیار باشند. آیا ترامپ صلاح مردم ایران را می خواهد یا دنبال منافع خود است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار