رئیس اداره حقوقی و املاک کمیته امداد استان همدان گفت: 2 هزار و 167 مورد خدمت حقوقی از ابتدای سال جاری به مددجویان کمیته امداد استان همدان ارائه شد.

ارائه 2167 مورد خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسین روغنکار،  رئیس اداره حقوقی و املاک کمیته امداد استان همدان  با بیان اینکه 2 هزار و 167 مورد خدمت حقوقی از ابتدای سال جاری به مددجویان کمیته امداد استان همدان ارائه شد، اظهار داشت: در بخش پیشگیری‌های حقوقی و قضایی فعالیت‌هایی نیز برای ارتقای آگاهی‌های حقوقی به‌منظور کمک به افزایش آگاهی مددجویان تحت حمایت در خصوص قوانین انجام‌شده است.

وی همچنین درباره خدمات ارائه‌شده به مددجویان ادامه داد: در سال جاری برای 210 پرونده مددجویی و 40 پرونده سازمانی سازش، رأی صادرشده است.

رئیس اداره حقوقی و املاک کمیته امداد استان همدان با اشاره به اهمیت ایجاد صلح میان مردم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، بر لزوم توسعه و ترویج فرهنگ داوری و صلح و سازش تأکید کرد و گفت: این مهم از جمله اقدام‌های کمیته امداد استان همدان برای پیشگیری از وقوع جرم است.

وی با بیان اینکه 55 وکیل نیکوکار با کمیته امداد همدان همکاری دارند، افزود: ارائه مشاوره حقوقی در کلیه موضوعات حقوقی و خانوادگی برای مددجویان کمیته امداد رایگان است.

روغنکار با بیان اینکه در سال جاری 189 مشاوره حقوقی به مددجویان ارائه ‌شده است، عنوان کرد: 164 دادخواست و شکوائیه و 135 لایحه و دفاعیه برای ارائه به مراجع قضایی تهیه و تنظیم شده است.

وی به فعالیت‌های دیگر این بخش از جمله، بررسی استعلام‌ها و اظهارنظر و تأیید قراردادهای مربوط به ارائه خدمات و کنترل موسسه‌ها، شرکت‌ها ازنظر حقوقی اشاره کرد و گفت: در سال جاری 108 مورد استعلام و یک هزار و 321 مورد قرارداد ، بررسی و تنظیم‌شده است.

انتهای پیام/خ

خدمات حقوقی به مددجویان کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.