سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی از در دست اقدام بودن واکسیناسیون کل جمعیت دام سبک روستاهای زلزله زده این شهرستان علیه تب برفکی و آنتروتوکسمی خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه یاسر علیزاده  سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی با اشاره به فعالیت های مستمر و بی وقفه شبکه دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی و خدمت رسانی به مناطق زلزله زده اظهار داشت: تاکنون کار دفن بهداشتی ۳ هزار راس دام سبک و ۲۱۰ راس دام سنگین در ۱۱۶ روستای این شهرستان انجام انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه در ۱۱۶ روستای این شهرستان عملیات ضدعفونی و سمپاشی انجام شده است، افزود: ۹ اکیپ جهت پایش روستاها به این مناطق اعزام شده اند و به صورت مستمر روستاها را پایش می کنند.

این مقام مسئول از اعزام اعزام اکیپ های درمانی دامپزشکی به ۴۲ روستای شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد و گفت: اکیپ های مذکور تاکنون ۵ هزار و ۱۳ راس دام سبک و ۹۳۰ راس دام سنگین را به صورت رایگان ویزیت و درمان کردند.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی به دیگر اقدامات دامپزشکی در مناطق زلزله زده این شهرستان اشاره کرد و واکسیناسیون تب برفکی ۵۰۰ راس دام سنگین در مجتمع گاوداری میرآباد و هلول، واکسیناسیون تب برفکی و انتروتوکسمی برای ۶ هزار و ۱۵۰ راس دام سبک در ۱۱ روستا را از جمله این اقدامات برشمرد.

 علیزاده همچنین واکسیناسیون تب برفکی و آنتروتوکسمی دام سبک با پوشش کامل روستاهای آسیب دیده و ویزیت و درمان رایگان در روستاها را از دیگر برنامه های در دست اقدام شبکه دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی برای روستاهای زلزله زده عنوان کرد.

 

انتهای پیام/ز

 

واکسیناسیون تب برفکی و آنتروتوکسمی دام سبک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.