امام جمعه بندر ماهشهر گفت: بدون شک جلب رضایت مردم و تلاش برای برآورده کردن خواسته‌های به حق آن‌ها رضایت خداوند را در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه بندر ماهشهر بیان داشت: اعتراضات اخیر اعتراض به اصل نظام نیست و برخی افراد معاند و فرصت‌طلب در کنار این اعتراضات مشغول سوءاستفاده هستند.

  وی اظهار کرد: سیستم اداری ما عاری از فساد و تخلف نیست و اعتراضات اخیری که شکل گرفته اعتراض به اصل نظام نیست، برخی افراد معاند و فرصت‌طلب در کنار این اعتراضات مشغول سوءاستفاده هستند.

غبیشاوی افزود: جلسه تودیع و معارفه امروز تنبه و تذکری است که میز و صندلی‌ها فرصتی هستند برای خدمت‌گذاری به مردم و این فرصت‌ها بسیار زودگذر هستند و باید بیشترین بهره از این فرصت بی‌نظیر برای جلب رضایت مردم و خداوند برده شود.

امام جمعه بندر ماهشهر بیان کرد: انسان تا زمانی که توان و نشاط دارد باید به مردم خدمت کند و این خدمت‌رسانی را ذخیره آخرت خود قرار دهد. بدون شک جلب رضایت مردم و تلاش برای برآورده کردن خواسته‌های به حق آن ها رضایت خداوند را در پی خواهد داشت.

غبیشاوی بر لزوم تلاش بیش از پیش شهرداری بندر ماهشهر برای خدمت‌رسانی به شهروندان تأکید کرد و گفت: بیش از گذشته باید برای پروژه‌ها وقت گذاشته شود. با تدوین برنامه‌های علمی و عملی باید زمینه اشتغالزایی جوانان فراهم شود و افزایش همدلی بین شورا و شهرداری باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: در بحث توسعه فضای سبز نیز کاشت درختان مثمر باید جایگزین کاشت درختان بی‌فایده موجود شود.

انتهای پیام/م

اعتراضات اخیر اعتراض به اصل نظام نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار