تنیس روی میز یکی از رشته های ورزشی فعال استان ایلام است که ورزشکاران این رشته نیازمند امکانات و سالن اختصاصی تمرین هستند.

ورزشکاران تنیس روی میز ایلام نیازمند امکانات هستند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ کرم الله پور اسماعیل رئیس هیئت پینگ پنگ استان ایلام بیان کرد: ورزش تنیس روی میز یا پینگ پنگ یکی از ورزش های فعال استان ایلام است که هرساله نسبت به برگزاری مسابقات استانی و قهرمانی کشور اقدام می کنیم.

وی افزود: رشته های توپی جذابیت های خاص خود را دارند، بازی پینگ پنگ نیز یکی از همین رشته ها است که مخاطبین خاص و علاقمندان زیادی دارد اما چون امکانات ابزاری و سالن در خصوص این رشته مقداری محدود است این اجازه را به ما نمی دهد که افراد زیادی جذب این رشته داشته باشیم.

پوراسماعیل گفت: ورزش پینگ پنگ رشته ای است که باید مدت زمان بیشتری صرف تمرینات آن شود که بتوان آن رضایت خاطر را از لحاظ فنی حاصل شود.

وی ادامه داد: قطعا اگر فضای بیشتری و سالن اختصاصی در زمره این رشته ورزشی در اختیار داشته باشیم به رغم این که علاقمندان این رشته زیاد است قطعا از لحاظ کمیتی این تعداد بیشتر خواهد شد.

توسعه رشته تنیس روی میز در دستور کار

پور اسماعیل عنوان کرد: برای همگانی کردن و توسعه این ورزش با مدیر کل ورزش و جوانان استان برنامه هایی اتخاذ شده، از جمله اینکه تعداد ۶ میز تنیس روی میز در طول سال جاری بین ادارات و بعضی از روستاهای که علاقه داشتند در این رشته کار کنند، توزیع شده است.

وی  اضافه کرد: سعی ما بر این است که شهرستان ها ی استان را در دو حوزه بانوان و آقایان فعال کنیم، همچنین شهرستان دهلران، آبدانان، دره شهر و خود ایلام را که از شهرستان فعال در این حوزه ورزشی هستند، قرار بر این شد مقداری تجهیزات از جمله میز، توپ و راکد به آنها اهدا شود.

 

رئیس هیئت پینگ پنگ استان  اظهار کرد: در صحبت هایی که قبلا صورت گرفته بود قرار بر این شد که یک سالن و فضای اختصاصی در اختیار هیئت تنیس روی میز قرار داده شود که بتواند جوابگوی نیازهای هییت باشد اما متاسفانه تاکنون این اقدام صورت نگرفته است.

 

انتهای پیام/با

 

ورزشکاران تنیس روی میز نیاز مند سالن اختصاصی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.