مقدمات اجرای طرح پرداخت های الکترونیکی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تا پایان امسال فراهم می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنانمحمد هاشمی مقدم معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت : با توجه به موفقیت سامانه ثبت آنی اسناد و املاک کشور ، سازو کارهای اجرای طرح پرداخت الکترونیک این سازمان فراهم شده است تا مردم ضمن دریافت پیامک در خصوص پرداخت هایشان به این سازمان درخصوص انواع پرداخت ها و هزینه های حق ثبت و حق التحریر مطلع باشند و از ضایع نشدن حقوقشان اطمینان داشته باشند .


وی افزود: این طرح بصورت آزمایشی در یک استان کشور و در یک مورد هم در استان سمنان اجرا شده و تا سه ماه آینده در تمام استان های کشور اجرایی می شود .


معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به گذشت 2 سال از اجرای طرح ثبت نوین یا سامانه ثبت آنی اسناد و املاک کشور و ارائه هزاران فقره خدمات این سازمان در این سامانه گفت : اجرای طرح ثبت نوین یکی از نیازهای ضروری مردم درآسان سازی بهره گیری از خدمات این سازمان است .


محمد هاشمی مقدم گفت : قرار است طرح ثبت شرکت ها ی حقیقی و حقوقی و اجرای اسناد رسمی هم با اعمال تغییراتی در سامانه ثبت آنی سازمان ثبت اسناد واملاک کشور و نیز به استناد ماده 113 قانون برنامه ششم توسعه کشور اجرایی شود.


انتهای پیام / ق


اجرای طرح پرداخت های الکترونیکی سازمان ثبت اسناد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۲ دی ۱۳۹۶
طرح کاداستر اجرا شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۲ دی ۱۳۹۶
طرح کاداستر اجرا شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۱ دی ۱۳۹۶
باید به کجا مراجعه کرد؟