امروز با حضور دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های سراسر کشور فضای نا امن روزهای گذشته دانشگاه تهران آرام و امن است.

فضای امن و آرام امروز دانشگاه تهران با وجود اختشاشات‌ روزهای گذشتهبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طی چند روز گذشته برخی از افراد سود جو و فتنه‌گر به بهانه اعتراض به مشکلات مالی و اقتصادی اقدام به اقدامات خلاف قانون و خطاکارانه‌ای انجام داده‌اند و متاسفانه این روند به وسیله برخی از دانشجویان در دانشگاه تهران اتفاق افتاد.
 
طی 2 روز گذشته برخی از دانشجویان در داخل دانشگاه تهران با دادن شعار‌های ساختار شکنانه‌ اقدام به اغتشاش‌ و نا امن کردن محیط علم و دانش دانشگاه تهران را داشته‌اند که خروجی اینگونه اقدامات چیزی جز بدنام کردن چهره کشورمان نیست.

در همین راستا خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران سری به دانشگاه تهران زد تا از فضای امروز دانشگاه و حضور دانشجویان بسیجی با خبر شود.

امروز دانشجویان بسیجی دانشگاه سراسر کشور به منظور جواب به اقدامات ساختار شکنانه‌ روزهای قبل برخی از افراد در مسجد دانشگاه تهران حضور پیدا کردند.

خوشبختانه امروز با حضور دانشجویان بسیجی فضای دانشگاه تهران بسیار آرام بود و هیچگونه درگیری و یا اغتشاشی‌ انجام نشد.

در همین خصوص مسئول بسیج دانشجویی پردیس‌های دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به اقدامات ساختار شکنانه‌ روزهای گذشته، اظهار کرد: متاسفانه برخی از افراد به بهانه مسائل اقتصادی و مالی اقدام به انجام یک سری کارهای ساختار شکنانه‌ کرده اند و در همین راستا یک سری هتکاکی‌‌ها انجام شد.

وی بیان کرد: به دلیل اختشاش برخی از دانشجویان و ناآرام کردن محیط دانشگاه حضور دانشجویان بسیجی در مسیر دانشگاه ضرورت پیدا کرد، زیرا این حضور پر رنگ این مطلب را به بیرون از دانشگاه ارسال می‌کرد که فرزندان رهبر در صحنه حضور دارند و اجازه هیچگونه بی حرمتی را نمی‌دهند.

انجام اقدامات ساختار شکنانه‌ به بهانه اعتراض به مسائل مالی و اقتصادی

رئیس بسیج دانشجویی پردیس دانشگاه تهران با بیان اینکه حضور فعال دانشجویان بسیجی در این دانشگاه نشان دهنده این است که دانشگاه دست چپ‌های کمونیست نیست، افزود: یک سری از افراد مدعی حقوق کار و کارگر هستند ولی در خصوص مسائل تولید داخلی، مردم را به مسخره می‌گرفتند و تمام لوازم شخصی زندگیشان از اجناس خارجی تشکیل می‌شد.

وی اظهار کرد: افراد هتاک‌ سعی دارند از مسائل اقتصادی سو‌استفاده و مطالب دیگری را جایگزین کنند.

لزوم حضور پر رنگ دانشجویان بسیجی در صحنه برای خنثی کردن نقشه شوم دشمنان

در ادامه یکی از دانشجویان بسیجی در خصوص حضور خود در مسجد دانشگاه تهران، اظهار کرد: یک سری از افراد از مسائل پیش آمده سو استفاده و اقدام به کارهای ساختار شکنانه‌ کردند.

وی بیان کرد: نقش دانشجو در روشن کردن مسائل همیشه پر رنگ بوده است و در این راستا و فضاهای ایجاد شده نیز دانشجوی بسیجی با حضور پر رنگ خود به تبیین مسائل می‌پردازد.

این دانشجوی بسیجی عنوان کرد: امروزه باید تفاوت اعتراض‌های مسالمت آمیز نسبت به مسائل مالی و اقتصادی و هنجار شکنی و اغتشاش‌ به مردم نشان داده شود زیرا برخی از افراد با سو استفاده از مسائل اتفاق افتاده نسبت به نظام موضع گرفته‌اند.

وی یادآور شد: دانشجوی بسیجی همیشه باید در صحنه حضور پر رنگ داشته باشد تا بسیاری از قائله‌ها بخوابد و شفاف سازی‌ها انجام شود تا دشمنان اسلام و ایران نتوانند از اینگونه مسائل سو استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار