رئیس اوقاف و امور خیریه همدان گفت: 2 هزار نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم شرکت کردند.

برگزاری طرح تربیت حافظان قرآن کریم در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رئیس اوقاف و امور خیریه همدان:حجت الاسلام سیدعلی حسینی رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از برگزاری آزمون سراسری طرح تربیت حافظان قرآن کریم در همدان خبر داد و اظهار کرد: تیرماه امسال افراد در این آزمون ثبت‌نام و در کلاس‌های آن نیز شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه آزمون سراسری شفاهی و کتبی حفظ و مفاهیم قرآن کریم 10 اسفند برگزار می‌شود، افزود: 2 هزار نفر در همدان در کلاس‌های حفظ قرآن کریم شرکت کرده‌اند که تعدادی از آنها اسفندماه آزمون خواهند داد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با اشاره به اینکه اگر افراد حائز رتبه شوند گواهینامه دریافت کرده و جوایزی نیز به آنها اهدا می‌شود، گفت: این آزمون در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس www.quranedu.ir مراجعه کنند.

حسینی تاکید کرد:سازمان اوقاف و امور خیریه با همکاری سازمان ارشاد اسلامی اقدام به برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کرده است، گفت: این آزمون ویژه علاقمندان به قرآن کریم در بخش مردمی اعم از قرآن‌ آموزان، موسسات و مراکز قرآنی سراسر کشور طراحی و اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ب

شرکت 2 هزار نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم در استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار