راه اندازی خانه های ورزش در روستاهای فاقد سالن های ورزشی استان اردبیل

بزودی خانه های ورزش در روستاهای فاقد سالن های ورزشی استان اردبیل راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علیرضا احدی رئیس هیات ورزش های روستایی و بومی و محلی استان اردبیل امروز در نشست با رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال افزود: بزودی خانه های ورزش در روستاهای این استان با هدف توسعه ورزش بومی و محلی در روستاهای فاقد سالن های ورزشی راه اندازی می شود.

وی گفت: خانه های ورزش روستایی در مکان های بلااستفاده دولتی از جمله مدارس روستایی راه اندازی شده و امکانات ورزشی مورد نیاز این اماکن که با کمک نمایندگان مردم استان در مجلس از مرکز کشور تهیه شده از سوی هیات ورزش روستایی و بومی و محلی استان تامین و در اختیار این خانه ها قرار خواهد گرفت.

رئیس هیات ورزش های روستایی و بومی و محلی استان همچنین اظهار کرد: خلخال با برگزاری بیشترین سطح جشنواره ها ، همایش ها و مسابقات بومی و محلی در روستاها با کسب رتبه برتر استان در این زمینه موفق به گسترش و توسعه این ورزش در بین اهالی روستاهای شهرستان شده است.

احدی با بیان اینکه تنوع گویش ها و اقلیم خلخال این شهرستان را تبدیل به یک قطب توسعه ورزش های بومی و محلی تبدیل کرده از برگزاری نخستین جشنواره ورزش های بومی و محلی منطقه شمال غرب کشور به میزبانی شهرستان خلخال در سال آینده خبر داد.

وی گفت: این جشنواره با حضور میهمانانی از پنج استان کشورمان اردیبهشت ماه سال 97 در بخش شاهرود خلخال برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ع

شهرستان خلخال قطب توسعه ورزش های بومی و محلی در کشور


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.