رئیس هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر

راهپیمایی میثاق با ولایت فردا در بوشهر برگزار می‌شود

رئیس هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: راهپیمایی بزرگ مردمی میثاق با ولایت در مقابل اغتشاش‌گران و بر هم زنندگان امنیت ملی و آرامش مردم فردا در بوشهر برگزار می‌شود.

راهپیمایی میثاق با ولایت فردا در بوشهر برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نصرالله شفیعی با اشاره به اینکه مردم ولایت‌مدار استان بوشهر در مراسم 9 دی یکبار دیگر میثاق خود را با ولایت تحکیم کردند اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه بوشهر که در عرصه‌های مختلف، وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان داده‌اند در مراسم روز 9 دی بر مبارزه با فتنه و نفاق تاکید کردند.

وی با محکوم کردن اقدامات هنجارشکنانه آشوبگران و تاکید بر برخورد قاطع با آنان افزود: با توجه به تحرکات اخیر ضد انقلاب و عوامل وابسته به قدرت‌های خارجی که قصد بر هم زدن امنیت ملی و عمومی را دارند راهپیمایی بزرگ مردمی میثاق با ولایت  فردا در بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه این همایش ساعت 10 صبح در شهر بوشهر برگزار می‌شود تصریح کرد:راهپیمایی میثاق با ولایت در بوشهر ساعت 10 صبح روز چهار شنبه 13 دی ماه از میدان قدس آغاز و تا میدان شهید رئیسعلی دلواری بوشهر ادامه دارد.

شفیعی با بیان اینکه مردم بوشهر در این روز انزجار خود را از این گونه عوامل غیر انسانی و ضد ملی اعلام می‌کنند افزود: مردم بوشهر فردا  با همان شور، اعتقاد، ایمان و روحیه ولایت‌مداری در راهپیمایی میثاق با ولایت شرکت می‌کنند تا دشمنان و بدخواهان نظام بدانند با این اعمال نمی‌توانند به کشور لطمه بزنند.

وی با بیان اینکه مردم ولایت‌مدار بوشهر فردا در همایش میثاق با ولایت پاسخ کوبنده‌ای به فتنه‌گران و قانون شکنان  می‌دهند تاکید کرد: مردم با بصیرت  استان بوشهر با حضور حماسی خود در صحنه، به عوامل داخلی و خارجی فتنه اعلام می‌کنند در هیچ شرایطی اجازه صدمه زدن به انقلاب  نمی‌دهند.

انتهای پیام/پ

برگزاری راهپیمایی میثاق با ولایت فردا در بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.