حجت الاسلام و المسلمین منتظری:

مردم برای ایجاد امنیت به صحنه بیایند/ دشمن با دلارهای عربستان آشوب را به ایران کشانده است

دادستان کل کشور گفت: مردم باید بدانند که ایجاد امنیت بدون حضور آن‌ها در صحنه امکان ندارد.

مردم برای ایجاد امنیت به صحنه بیایند/ دشمن با دلارهای عربستان آشوب را به ایران کشانده استبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور با تاکید بر برخورد قاطع دستگاه قضا با اغتشاشگران روز‌های اخیر اظهار کرد: شان و جایگاه مردم ما بالاتر از این است که بخواهیم مطالبات به حق و قانونی آن‌ها را با این اغتشاشات پیوند دهیم و باید این موضوعات را از هم جدا کرد.

وی با اشاره به اینکه ردپای جریانات ضد انقلاب در این اغتشاشات کاملا مشخص است، بیان داشت: پشت پرده این آشوب‌ها و اغتشاشات دشمنان قسم خورده‌ای هستند که از ابتدای انقلاب تا به امروز ضربه‌های فراوانی از نظام خورده اند و در هر مقطعی هم تصریح داشتند که می‌خواهند از ملت بزرگ ایران و از انقلاب و این کشور انتقام بگیرند، بنابراین مردم ما قطعا و مسلما بصیرت لازم را دارند و تحلیل صحیحی خواهند داشت و می‌دانند که این جریان، یک جریانی است که کاملا ریشه در خارج دارد و دشمنان توطئه می‌کنند.

دادستان کل کشور تصریح کرد: دشمنان با دلار‌هایی که عربستان سعودی هزینه کرده و تصریح داشتند که باید آشوب را به داخل ایران بکشانیم و لذا امروز درصدد انتقام از ضربه‌هایی که خوردند، هستند؛ اما مردم ما قطعا اجازه نخواهند داد که ضربه دشمن کینه توزی که چهار دهه به دنبال انتقام است، بخواهد اثرگذار باشد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری با اشاره به اهمیت امنیت جامعه آن را بزرگترین سرمایه هر کشور دانست و افزود: هر نوع کار اقتصادی و فعالیتی که به نفع جامعه است اگر بخواهیم در همه عرصه‌ها و بخش‌ها انجام دهیم، مستلزم داشتن امنیت است و مردم ما در برخی از شهر‌هایی که شاهد جریانات و اغتشاشات بودند، می‌دانند و می‌بینند که ناامنی چقدر برای مردم ناگوار است، بنابراین با تلاش مسئولان و در صحنه بودن مردم، باید امنیت از هر جهت مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه و هوشیاری آن‌ها در ایجاد و گسترش امنیت نقش مهم و اثرگذاری دارد، گفت: مردم باید بدانند که ایجاد امنیت بدون حضور آن‌ها در صحنه امکان ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری تاکید کرد: عناصر اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی قطعا و مسلما با حضور مردم می‌توانند امنیت مورد نیاز را تامین کنند.

دادستان کل کشور افزود: انتظار این است که مردم ما و آن ملتی که این انقلاب را به وجود آورده و همیشه هم در طول این قریب به چهل سال در صحنه بوده و هست، خودشان در ایجاد و گسترش امنیت، همکاری و هم افزایی لازم را با مسئولان امنیتی، انتظامی و قضایی داشته باشند.

وی ادامه داد: هر فرد ایرانی وقتی می‌بیند یک چنین حوادثی در حال رخ دادن است باید اطلاعات مورد نیاز را به مسئولان امنیتی بدهد و در اولین فرصت مسائل را در مورد هر حادثه‌ای که در نطفه دارد منعقد می‌شود در اختیار مسئولان اطلاعاتی و امنیتی و انتظامی قرار دهند که این اقدام در پیشگیری بسیار موثر است.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: از سوی دیگر اگر حادثه‌ای در بیرون اتفاق افتاد مردم باید خودشان را به عنوان یک چشم و عین دیده و اطلاعات لازم را در اختیار مسئولان ایجاد امنیت قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری خاطرنشان کرد: وقتی چنین حوادثی اتفاق می‌افتد، به هرحال عده‌ای در صحنه اغتشاشگرانی هستند که به جان مردم، مال مردم و اموال عمومی هیچ ترحمی ندارند.

وی افزود: در طول این چند روز حوادثی که رخ داد نشان داد که این‌ها جز ایجاد ناامنی و اغتشاش هیچ هدفی ندارند و باید بدانند که دستگاه‌های امنیتی و قضایی شوخی با کسی ندارند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری به کسانی که در جامعه ناامنی ایجاد می‌کنند هشدار داد که به صورت قاطع با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: دادستان‌ها در سراسر کشور به صورت شبانه روز در صحنه حضور داشته و مراقبت‌های لازم را انجام می‌دهند، با دستگاه‌های امنیتی و انتظامی همکاری لازم را خواهند داشت و ما از آن‌ها انتظار داریم همانگونه که تاکنون هم چنین بوده، بیش از گذشته مراقبت‌های لازم را داشته باشند.

دادستان کل کشور افزود: پرونده‌هایی که تشکیل می‌شود به دادگاه خواهد رفت و طبق مقررات قانونی رسیدگی خواهد شد؛ اما آشوبگران و عوامل پشت پرده ان‌ها باید بدانند که نه دستگاه قضایی و نه دستگاه امنیتی و نه دستگاع اطلاعاتی در ارتباط با این مسئله کوتاه نخواهند آمد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری با تاکید بر اینکه این حوادث برای ما یک هوشیار است، بیان داشت: مسئولان در هر رده‌ای اعم از اجرایی، قضایی و تقنینی باید بیشتر به مردم توجه کنند و واقعا این مردم هستند که سرمایه گذاری کرده، هزینه پرداختند و شهدای فراوانی تقدیم نمودند تا نظام روی کار آمده است.

وی با بیان اینکه مطالبات به حق مردم در حد مقدورات و امکانات حتما باید برآورده شود، گفت: مسئولان نیز مطمئنا در این راستا حرکتشان را تسریع خواهند بخشید و کوچکترین کوتاهی در انجام وظیفه، خیانت به مردم. اسلام، انقلاب و خون شهدا است.

دادستان کل کشور ابراز امیدواری کرد که این حرکت‌ها تبلوری باشد برای همه مسئولان که مراقبت بیشتری کرده، به وظایف و تکالیفشان بیشتر اهتمام داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه مردم هیچ نگرانی نداشته باشند و دستگاه‌های امنیتی انتظامی و قضایی پای کار هستند، گفت: البته همانطور که تاکید کردم با همکاری و هم افزایی خود مردم این اتفاق صورت خواهد گرفت.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اماری از تعداد دستگیرشدگان دارید یا خیر، گفت: دستگیرشدگان دو دسته هستند، یک عده کسانی هستند کن در صحنه دستگیر می‌شدند که خیلی عوامل اصلی و تاثیرگذار در اغتشاشات نبودند و فریب برخی تبلیغات را خورده اند که با تذکری که داده می‌شود چنانچه مرتکب جرمی نشده باشند قطعا برخورد قضایی آنچنان با آن‌ها نخواهد شد.

دادستان کل کشور تصریح کرد:، اما آن‌هایی که مرتکب جرم می‌شوند و اقدام به تخریب می‌کنند و آسیب به مردم می‌رسانند قطعا دستگاه قضایی و امنیتی اطلاعاتی با آن‌ها برخورد شدید خواهد کرد.

وی با بیان اینکه کاملا دم خروس اشکار و مشخص شده که ریشه این جریانات در سیا و موساد است که این اغتشاشات را هدایت کردند، گفت: یک مشت لاشخوری که به دنبال این بودند که یک حوادثی اتفاق افتد تا آن‌ها بتوانتد از این لاشه تعفن اغتشاش استفاده کنند که البته خوشبختانه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ما کاملا اطلاعات لازم را در اختیار دارند.

وی در پایان رابطه با فضای مجازی و ضرورت ساماندهی آن نیز گفت: مردم ما باید بدانند که رها بودن فضای مجازی و در اختیار بودن این فضا در دست دشمن، برای همه عرصه‌های زندگی ما مضر است همانگونه که در این جریانات اخیر دیده شد که این‌ها چه شرارت‌هایی دارند و به هیچ چیز ترحم نمی‌کنند، لذا تصور نشود که مسولان به دنبال این هستند که این فناوری روز از مردم سلب شود بلکه بایستی نظارت و کنترل شود.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری افزود: مردم دیدند که اگر فضا باز باشد این‌ها چه کار‌هایی می‌کنند و رسما در فضای مجازی به کار بردن و ساختن اسلحه و مواد اتش زا را به مردم اموزش دادند و کار‌هایی کردند که که با عقل و منطقی سازش ندارد.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: اگر چنانچه از سال‌های قبل در اجرای فرمایش مقام معظم رهبری شبکه‌های ملی خودمان را راه اندازی و تقویت کرده بودیم، امروز نیازمند این نبودیم که از طریق شبکه‌های خارجی که اطلاعات را به خارج از کشور منتقل می‌کنند، استفاده کنیم.

وی در پایان خطاب به مردم عزیز کشورمان یادآور شد: مردم باید بدانند که رها بودن این فضا به ضرر کشور و خانواده‌ها است و باید ساماندهی شود و اینکه برخی تبلیغ می‌کنند که با استفاده از پیام رسان‌های داخلی اطلاعات رصد می‌شود همه شایعاتی است که دشمن ایجاد کرده و قطعا حریم خصوصی افراد از هر گونه تعرضی به لحاظ موازین شرعی و قانونی مصون است.

انتهای پیام/

تاکید دادستان کل کشور بر برخورد قاطع دستگاه قضا با اغتشاشگران روزهای اخیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۱۳ دی ۱۳۹۶
خدا دشمنان اسلام رو نیست و نابود کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۳ دی ۱۳۹۶
خدا دشمنان اسلام رو نیست و نابود کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۳ دی ۱۳۹۶
نظری ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۱۳ دی ۱۳۹۶
با سلام
.حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان عزیز
اون موقعی که ملت نان شب ندارند هم میگوید ملت بفرمایید این نان شبنتان حالا هم از ملت بخواهید که به صحنه بیایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۱۳ دی ۱۳۹۶
تکلیف کشورهای عربستان و آمریکا مشخص است میدانیم دشمن ظاهری باطنی ما هستن اما مسئله اینجاس که نباید شرایطی پیش بیاد که مردم به این حد از گلایه مندی برسن به هر حال مردم ایران ثابت کردن که در همه شرایط با سختی ها کنار اومدن ولی الان واقعا وضعیت بحرانیه
Iran (Islamic Republic of)
سرباز ولایت
۰۹:۰۹ ۱۳ دی ۱۳۹۶
اینهایی که در ایران آشوب به پا میکنند دنبال حل مشکلات نیستن
فقط انقد حقیر هستند که بخاطر پول بادآورده آل سعود که به دستور آمریکا و اسرائیل به دستشون میرسه کور شدن نسبت به انسانیت و حقیقت
هم این دنیا و هم در سرای آخرت روسیاه و در عذاب خواهند بود
منافق هیچوقت آرامش نداره ... این وعده خدا در قرآن (سوره بقره) است
Iran (Islamic Republic of)
سرباز ولایت
۰۹:۰۹ ۱۳ دی ۱۳۹۶
اینهایی که در ایران آشوب به پا میکنند دنبال حل مشکلات نیستن
فقط انقد حقیر هستند که بخاطر پول بادآورده آل سعود که به دستور آمریکا و اسرائیل به دستشون میرسه کور شدن نسبت به انسانیت و حقیقت
هم این دنیا و هم در سرای آخرت روسیاه و در عذاب خواهند بود
منافق هیچوقت آرامش نداره ... این وعده خدا در قرآن (سوره بقره) است
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۹:۰۷ ۱۳ دی ۱۳۹۶
واقعا اونهایی که در این اتفاقات بی گناه از دنیا رفتن چه گناهی داشتن ؟ چرا باید هموطنهای خودمون رو بکشیم
ا ی خدا به کجا میریم ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۱۳ دی ۱۳۹۶
امریکا و عربستان صعودی و همچنین چند کشوری که این اغتشاشات را دامن میزنند بدانند که ملت غیور ایران این داغ را بردل شما می نشانند که روزی ایران را انگونه که می خواهید ببینید.
به مسئولین نیز توصیه می کنم ای کاش زمان انتخابات که سران فتنه را برادر و عزیز خویش می خواندید حساب امروز را می کردید که هرکس لیاقت برادری و عزیز بودن ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۱۳ دی ۱۳۹۶
آن دو کودک و پدری که با اصابت تیر و برخورد ماشین اتشنشانی کشته شدند شهید هستند و ونفرت مردم ایران را از مثلث آمریکا اسرائیل و سعودی صد برابر می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۱۳ دی ۱۳۹۶
از تو به یک اشاره از ما بسر دویدن
کافی است رهبر یک اشاره بکند آنوقت یک آدم فاسد و خائن در ایران زنده نخواهد ماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۱۳ دی ۱۳۹۶
اگر قرار است جامعه و مردم و اموال عمومي و خصوصي و بيت المال را در چنين مواقعي از دست ضد انقلاب كور دل و نيز جوانان خام و ناپخته كه آلت دست منافقين مي شوند دولت بايد در هر شهرستان محلي مثلا مصلا را براي اعتراض قانوني و بحق و نيز پيشنهادات مردم كه چه بسيار راه گشاه بوده و رشد و توسعه سريع كشور را در بر داشته باشد شود در نظر بگيرد و اصولا بايد گوش شنوا براي مشكلات و معضلات كشور وجود داشته باشد
دولت زيرساخت اعتراض و مطالبات بحق مردم را براي طلب آنها به صورت مصالمت آميز ايجاد كند
تا هم شر دشمن خارجي و هم منافقين از سر مردم و بيت المال كم شود و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۱۳ دی ۱۳۹۶
اعتراض ایرانی های واقعی به گرانی و مشکلات اقتصادی بود برای حفظ پرچم و اعتقادات نه اینه همون پرچم مقدس رو بسوزانند اینها شاید اسم ایرانی داشته باشن ولی ایرانی نیستن
Iran (Islamic Republic of)
دکتر حمیدی
۰۷:۵۱ ۱۳ دی ۱۳۹۶
رفاه و ارامش شما در رفاه و آسایس ملت است اگر تامین کرده بودی الان وضع این نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۱۳ دی ۱۳۹۶
اینا ب نظر میاد ک دارن شهر به شهر میگردن و تیر اندازی میکنن. حواستون باشه نباید در برن. فرار کنن آبرمون رفته ! بگیریدشون
Netherlands
گوهر
۰۷:۳۲ ۱۳ دی ۱۳۹۶
باید قدر این ملت رو دونست که همیشه در هر شرایطی پشت انقلابشون هستن
Netherlands
ناشناس
۰۷:۳۲ ۱۳ دی ۱۳۹۶
ما تا زنده ایم پشت رهبری هستیم
Iran (Islamic Republic of)
حسین یوسفی
۰۴:۱۸ ۱۳ دی ۱۳۹۶
خداوندابه عظمتت این آل سعودراسقوط وساقت وریشه کن کن تااسیاازدست بن سلمان والجبیریکیش شمرویکی یزیداست نجات پیداکندومقاومت ایران ازحرمیین شرفین خانه خدامحافظت کندومن هم بشم سربازمدافع کعبه بااجازه رهبرعزیزم انشاعللاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۱۳ دی ۱۳۹۶
باید هر چه زودتر عوامل اغتشاش و بی احترامی به پرچم دستگیر بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۱۳ دی ۱۳۹۶
درود به قوه محترم قضایی لطفا با اشوبگران برخورد کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۱۳ دی ۱۳۹۶
مرگ بر منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۱۳ دی ۱۳۹۶
خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۰۰:۱۵ ۱۳ دی ۱۳۹۶
سلام خسته نباشید ، مردم اگاه باشن که تروریست ها، از مکانهای باقدمت تاریخی وبه اتش کشیدن انها همیشه شروع کردن، این موضوع ربطی به اعتراض به وضع نابسامان اقتصادی نداره، الکی احساساتی نشید، اتش زدن پرچم و حسنیه و نخل تاریخی بوی تروریست میده، لطفا بی مورد دلسوزی نکنید بگذارید نیروهای امنیتی کارشون رو انجام بدن، با مسیله ی هشتادو هشت مقایسه نکنید، ربطی نداره، الان موضوع امنیتی در میون ، یکم بافکر و وحدت و ارامش رفتارکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۱۳ دی ۱۳۹۶
با سلام و احترام ...... شما هم با پول مدیران / متعهد / ارامش رو به جامعه برگردانید / لطفا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۱۳ دی ۱۳۹۶
باید طوری برخورد شود که برای همیشه ریشه اغتشاشگردرجمهوری اسلامی خشکیده شود.و هیچ وطن فروشی به خودش اجازه ندهد که با جان و مال مردم بازی کند و بعد بگوید فریب فضای مجازی را خوردم وبه نماد ملی کشور و....اهانت کند. که باعث خوشحالی دشمنان داخلی و خارجی شود. مرگ بر خائن وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۲ دی ۱۳۹۶
مرگ برامريكا ال سعود اسراييل وترامپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۱۲ دی ۱۳۹۶
مردم خود جلوی اغتشاش گران می ایستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۲ دی ۱۳۹۶
الله اکبر مرگ بر منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۱۲ دی ۱۳۹۶
وای اگر رهبرم حکم جهادم دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۱۲ دی ۱۳۹۶
ما اجازه نمیدیم عده ای اغتشاش گر پرچم کشور مار و اتیش بزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۱۲ دی ۱۳۹۶
ننگ بر اشوبگران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۱۲ دی ۱۳۹۶
خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۱۲ دی ۱۳۹۶
مرگ بر فتنه گر
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۲۲:۱۲ ۱۲ دی ۱۳۹۶
با سلام از این روزهای که بر کشورم می گذرد غمگین هستم.از اینکه آشوبگران این جور به کشور عزیز ما توهین کردن ناراحتیم و وقتی دیدم پرچم مقدس جمهوری اسلامی راسوختند اشکم درآمد.
Iran (Islamic Republic of)
ص
۲۱:۴۰ ۱۲ دی ۱۳۹۶
قیمت تخم مرغ کاهش یافت یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۱۲ دی ۱۳۹۶
باید به فکر این مردم اگاه بیشتر باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۱۲ دی ۱۳۹۶
اگر پای اسلام درمیان باشد مردم ارام نمیشینند
Germany
ناشناس
۲۱:۳۶ ۱۲ دی ۱۳۹۶
مردم ایران اگاه و هوشیارن و ترسی از دشمن ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۱۲ دی ۱۳۹۶
قوه قضائیه چرا با عوامل تورم گرانی فساد اقتصادی برخورد نمیکند
Iran (Islamic Republic of)
meisam
۲۰:۵۱ ۱۲ دی ۱۳۹۶
سلام
اقا دستور بده ما آماده راهپیمایی بر علیه امریکا و اغتشاشگران هستیم
جانم فدای رهبر
مرگ بر ضد ولایت فقیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۲ دی ۱۳۹۶
ما منتظر مجازات این افراد هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ع
۲۰:۳۸ ۱۲ دی ۱۳۹۶
مردم همیشه در صحنه هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۱۲ دی ۱۳۹۶
مردم در صحنه هستند،،،
Iran (Islamic Republic of)
مانی شریفی
۱۹:۳۷ ۱۲ دی ۱۳۹۶
باید اغتشاش گران را در جلوی چشم مردم اعدام کنند کسی که امنیت ملی کشور رو خدشه دار کرده باید اعدام بشه.

درود بر قوه قضائیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۱۲ دی ۱۳۹۶
زمان علی (ع) هم اغتشاش وفتنه وآشوب بود وچه جنگها وزجرها که بر مولا
علی (ع) تحمیل نشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۱۲ دی ۱۳۹۶
خدا دشمنان اسلام رو نیست و نابود کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۱۲ دی ۱۳۹۶
درود بر قوه قضائیه
Iran (Islamic Republic of)
جابر
۱۹:۳۰ ۱۲ دی ۱۳۹۶
باسلام ودرود بر حجت السلام منتظری مردم عزیز قدر امنیت بدانند وحسابشان از اغتشاش جدا کنند خدالعنت ال سعود مرگ بر امریکا مرگ بر اسراییل جنایت که رضا شاه خبیص کرد تاریخ هست ایت الله غفاری رضوان خدا براوباد گذاشتن تو روغن داغ شهید شد ایت الله سعیدی رضوان خدا براوباد باشکنجه دریل شهید کردن وخیلی از شهیدان غزیز ثمره انقلاب هستند باید خدا راشکر کنیم امنیت خوبی داریم وانشالله دشمنان نابود شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۱۲ دی ۱۳۹۶
دلار‌هایی که عربستان سعودی هزینه کرده و تصریح داشتند که باید آشوب را به داخل ایران بکشانیم . ،همش کار خارجی هاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۲ دی ۱۳۹۶
مرک بر اشوب گران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۲ دی ۱۳۹۶
مردم حواسشون به انقلاب و مملکتشون هست
Malaysia
ناشناس
۱۸:۵۷ ۱۲ دی ۱۳۹۶
زنده باد وطنم مرگ بر منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۱۲ دی ۱۳۹۶
این افراد باید سریع دستگیر و مجازات بشن
United States of America
ناشناس
۱۸:۴۰ ۱۲ دی ۱۳۹۶
بله مردم باید اتحاد داشته باشن
United States of America
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۲ دی ۱۳۹۶
مرگ بر منا فق و فتنه گر
Iran (Islamic Republic of)
آماده مقابله
۱۸:۲۴ ۱۲ دی ۱۳۹۶
آماده برای نابود کردن دشمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۲ دی ۱۳۹۶
خواسته‌های اقتصادی مردم بحثی بجا و صحیح است و مسئولان باید پاسخگوی این درخواست‌های به‌حق باشند۰ اما جوانان عزیز هم باید توجه داشته باشند که این امنیت حاصل خون شهدا است و شهدا در وصایای خود همواره خطاب به خانواده خود به ویژه مادرانشان می نوشتند مبادا حرکات و رفتار و تضیعف روحیه اشان در مقابل مشکلات باعث شادی دشمنان اسلام شود، و وظیفه ی تک تک اعضای خانواده ها ی خود را در این می دانستند که در برابر مصیبت های وارده و مشکلات همچون کوه استوار باشند و با روحیه ای قوی به دشمنان اجازه شادی ندهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۱۲ دی ۱۳۹۶
حمله به بیت المال عموپی گناه هستش .لطفا جلوی این.کارهارو بگیرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۲ دی ۱۳۹۶
اگه دولت سریعا دستور بازنشستگی کارمندان بالای 40 سال رو بده و بجاش سریعا استخدام.جوانان ببکاررو در دستور کار بذاره جوانها از اعتراض دست بر میدارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۲ دی ۱۳۹۶
برای گرانی ها هم فکری کنید
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۸:۰۹ ۱۲ دی ۱۳۹۶
برای حمایت ازرهبرم.دولت.مجلس.سپاه.سردار.جوانان ملت غیوراعلام کنید کی بیایی پرچم اسراییل.امریکا وعربستان را آتش بزنیم خیلی رودارشدن .منافقین اندک فراری راهم بسوزانیم .ایران اسلامی وحدت داره.گرسنه ترامپ دیوانه ودارودستشن بدبختا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۲ دی ۱۳۹۶
ما بهترین خط حمله جهان را داریم پس حالا باید حمله کرد بسمت دشمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۱۲ دی ۱۳۹۶
من حاضرم برای پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران هرکاری بکنم
Iran (Islamic Republic of)
روح اله
۱۸:۰۲ ۱۲ دی ۱۳۹۶
ما همیشه درصحنه هستیم مرگ بر اسرائیل ومرگ بر آمریکا وایادی آنها
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۸:۰۲ ۱۲ دی ۱۳۹۶
سلام
من کاملا با آشوب و تخریب اموال عمومی و بهم ریختن نظم و آرامش مخالفم
و مطمئن هستم که این آشوبها کار مردم نیست و کاره مخالفان نظام است که منشا خارجی داره
اما مسئولان بدانند واقعا اکثر مردم مشکل اقتصادی دارند شما بفرمایید که باید به کجا شکایت کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۲ دی ۱۳۹۶
به نظر من مردم هم باید کمک کنن تا جلوی اغتشاش گرارو بگیرن.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۴۸ ۱۲ دی ۱۳۹۶
وقتی با عوامل فتنه 88 برخورد نشد باید منتظر یک همچنین روزی می بودیم چرا به جای اشد مجازات با فتنه گر مماشات میشود برخورد کنید در چهار چوب قوانین اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۲ دی ۱۳۹۶
مردم باید با هم در مقابل دشمن اتحاد داشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۱۲ دی ۱۳۹۶
باید با این اشوبگران وطن فروش برخورد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۱۲ دی ۱۳۹۶
در واکنش به مطلبی که ولیعهد پادشاه عربستان گفته که ناآرامی هارو به داخل ایران بکشانند ما هم باید اعلام کنیم که کاری میکنیم که در اتاق خوابتم دیگه امنیت نداشته باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۲ دی ۱۳۹۶
مردم باید هوشیار باشن و نباید اجازه بدن که بیگانگان در میان مردم دست به اشوب و خرابکاری بزنند
United States of America
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۲ دی ۱۳۹۶
مردم دستشون تنگه الان چند ساله نمیتوانیم قصابی بریم.
United States of America
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۲ دی ۱۳۹۶
مردم تقاضای رسیدگی به مشکلات اقتصادی رو دارن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
حامد
۱۷:۲۳ ۱۲ دی ۱۳۹۶
انشاالله خدا ریشه دشمنان اسلام رو نابود کند
اغتشاش گران باید در ملاء عام اعدام بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۱۲ دی ۱۳۹۶
مردم همیشه هوای نظام رو داشتن و در این مورد هم همینطور میشه ولی کاش مسولین هم به فکر مردم باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۲ دی ۱۳۹۶
این سیاست های انگلیسه ک مردم رو بجون هم بندازه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۲ دی ۱۳۹۶
اگر فتنه گران 88 رو اعدام میکردید دیگر کسی جرات نمیکرد چنین کاری بکند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۲ دی ۱۳۹۶
دشمنان منطقه ای ایران می خواهند امنیت ایران را به هم بزنند. تجمعات بخاطر گرانی این فرصت را برایشان مهیا کرده است . هشیار باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۲ دی ۱۳۹۶
همانطور که ملت هوای دولت شان را دارند دولت نیز باید هوای ملت را داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۲ دی ۱۳۹۶
مسئولان باید به خواسته های برحق مردم احترام بگذارند از جمله کاهش فقر
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۶:۵۰ ۱۲ دی ۱۳۹۶
باید بیشتر به مطالبات برحق مردم رسیدگی شه که این مشکلات کمتر پیش بیاد باور کنید بعضی ها به نان شب محتاجن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۲ دی ۱۳۹۶
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۲ دی ۱۳۹۶
انشالله نابودی السعود واسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۱۹ ۱۲ دی ۱۳۹۶
درود بر حجت الاسلام و المسلمین منتظری.
درود بر قوه قضاییه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۲ دی ۱۳۹۶
درود بر حجت الاسلام و المسلمین منتظری.
درود بر قوه قضاییه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۲ دی ۱۳۹۶
این اغتشاشگران هرچه زودتر در ملاعام مجازات بشن تادرس عبرتی بشه برای بقیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۲ دی ۱۳۹۶
باید اغتشاشگران مجازات بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۲ دی ۱۳۹۶
مرگ بر آمریکا
جانم فدای وطنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۲ دی ۱۳۹۶
سلام.لطفا نیروی انتظامی وقوه قضاییه با اغتشاشگران برخورد جدی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۱۲ دی ۱۳۹۶
درود بر قوه قضاییه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۲ دی ۱۳۹۶
نباید به اموال مردم حمله میکردند لطفا برخورد قاطع وجدی با اغتشاشگران .
مرگبر امریکا .اسرائیل
United States of America
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۲ دی ۱۳۹۶
مرگ بر منا فق و فتنه گر
آخرین اخبار