رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد، مجموع اعتبارات تخصیص یافته به استان یزد را از محل سفر مقام معظم رهبری اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حمیدرضا نصیری‌زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزدبا گرامیداشت روز ۱۲ دیماه، دهمین سالروز سفر بابرکت مقام معظم رهبری به استان یزد، مجموع اعتبارات تخصیص یافته به استان را از این محل حدود ۳۲۷ میلیارد تومان اعلام کرد.

وی با بیان اختصاص این اعتبار در قالب ۷۲۰ پروژه به استان، بیان داشت: مردم استان یزد سال‌های سال از اثرات ارزشمند این پروژه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

این مقام مسئول با اشاره به تخصیص ۱۷۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر در سال‌های ۸۶، ۸۷ و ۸۸، بیان داشت که در سال‌های ۸۹ تا ۹۳، بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌ها اختصاص یافت.

نصیری‌زاده افزود: علاوه بر این در سال‌های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ حدود ۱۰ میلیارد تومان و در سالجاری حدود ۱۴ میلیارد تومان در قالب تکمیل خوابگاه‌های دانشجویی شهرستان‌های اردکان، میبد، ابرکوه و یزد (۵.۹ میلیارد تومان)، تکمیل بیمارستان شهید رهنمون (۷ میلیارد تومان)، تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس (یک میلیارد تومان) ابلاغ اعتبار شده است.

حمیدرضا نصیری‌زاده تصریح کرد: در جریان این سفر همچنین بر اتخاذ تمهیدات لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط بمنظور اجرایی شدن پروژه‌هایی نظیر: راه آهن یزد - اقلید، باند دوم محور یزد به طبس، احداث واحد‌های پتروشیمی میبد، خاتم و ابرکوه و... توصیه و تاکید شده است.

انتهای پیام/ ا

12دی سالروز سفر رهبرمعظم انقلاب به یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار