راننده یک خودروی آئودی 110 هزار یورویی به علت از دست دادن کنترل ماشینش، شدیدا به یک خودرو پارک شده که سه کودک در آن حضور داشتند برخورد کرد.

لحظه وحشتناک تصادف آئودی گرانقیمت با سه کودک + فیلم///////////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ راننده یک خودروی آئودی R8 110 هزار یورویی به علت از دست دادن کنترل ماشین، ناگهان به یک خودروی پارک شده در خیابانی در منطقه یورک شر انگلیس  برخود کرد و صحنه ای وحشتناک را رقم زد.

در لحظه تصادف سه کودک در داخل خودروی پارک شده در کنار خیابان حضور داشتند. در ویدئویی که منتشر شده است مشاهده می شود که برخورد شدید خودروی آئودی باعث می شود تا این ماشین پارک شده به شکلی وحشتناک به هوا پرتاب شود.

 بلافاصله پس از این حادثه، پلیس و تیم اورژانس پزشکی در محل حادثه حاضر شدند و یکی از کودکانی را که دچار جراحت شده بود بلافاصله به بیمارستان برادفورد رویال منتقل گردید.

 گفتنی است؛ آئودی  R8  قادر است در مدت زمان 3.4 ثانیه از سرعت صفر به سرعت 60 مایل در ساعت برسد. مالیات جاده ای که راننده این نوع خودروها در سال می پردازند حدود 535 یورو است.

 انتهای پیام/

لحظه تصادف آئودی لوکس با یک خودروی پارک شده در خیابان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عقیلی
۲۰:۰۰ ۱۵ دی ۱۳۹۶
تازه شده مثل تصادفهای ما دیدید که کیسه هوا باز نشد اگه باز شده بدو حتما یه تلفات پیدا میکرد اینا بر اساس توصیه های ماشینهای داخلی میگم .اون ماشینی هم که پارک بو د با یه چیزی بلند کردند تا اون یکی سالم از زیرش ردبشه منباپراید زدم بغل گلگیر راست یه سمند چراغ خودم خودم نشکست اما کمک وسگدست سمند خورد شد