تساوی دربی همدان به نفع رقبا

نتیجه شهرآورد همدان با تساوی به پایان رسید.

تساوی دربی همدان به نفع رقبابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در چهارچوب هفته شانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشوراز ساعت 14 امروز دو تیم پاس و شهرداری همدان در استادیوم شهید مفتح به مصاف هم رفتند که در پایان شهرآورد فوتبال همدان در لیگ 2 با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

در حالی که شهرآورد فوتبال همدان پیشتر قرار بود در استادیوم شهدای قدس برگزار شود با دستور شورای تامین استان این مسابقه در استادیوم 15 هزار نفری شهید مفتح برگزار شد تا استقبال کمی از آن صورت بگیرد.

تیم پاس که در این دیدار میل بیشتری از خود برای برد و کسب 3 امتیاز دیدار نشان می داد در دقیقه 14 بازی توسط سجاد عرفانی به گل اول دست یافت.

تیم شهرداری با پذیرفتن گل اول به خود آمد و چند خطر جدی بر روی دروازه پاس ایجاد کرد تا در دقیقه 37 از روی نقطه پنالتی توسط رضا کوهی گل تساوی را وارد دروازه پاس کند.

نیمه اول این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. اما با شروع نیمه دوم مربی پاس با چند تعویض به موقع تیمش را دوباره به تیم برتر میدان تبدیل کرد.

پاسیها در دقیقه 73 بازی مزد این برتری را گرفتند و توسط حسین حبیبی به گل برتری دست یافتند. در ادامه تیم شهرداری برای جبران گل خورده دست به یک بازی انتحاری و احساسی زد و با ارسال توپهای بلند بر روی دروازه پاس فرصتهایی را برای مهاجمان خود ایجاد کرد.

با اتکا به این روش در وقت های اضافه بازی تیم شهرداری توسط مصطفی قیصری به گل تساوی دست یافت تا دربی همدان برنده نداشته باشد.

با تقسیم امتیازات این دیدار تیم پاس در جدول گروه c مسابقات لیگ دسته دوم 17 امتیازی شد و تیم شهرداری به امتیاز 16 رسید تا هردو نماینده فوتبال همدان در لیگ 2 علاوه بر دور شدن از تیم های صدرنشین در خطر سقوط به لیگ 3 قرار بگیرند.

انتهای پیام/خ

تساوی شهرآورد همدان به نفع رقبا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.