آمیچای استین خبرنگار پرحاشیه رژیم صهیونیستی با انتشار پستی توئیتری مردم ایران را به اعتصاب دعوت کرد تا او هم در این موج‌سواری نقشی داشته باشد.

دعوتبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایران عزیز به دلیل اقتدار و ابهت دیرینه‌اش همواره مورد تجاوز و حسد دشمنان بوده است. همان‌هایی که پیشرفت‌هایش را تاب نمی‌آورند و هیچ فرصتی را برای براندازی آن از دست نمی‌دهند. 

این حقیقت به‌خصوص از آغاز انقلاب گسترش یافته است و حالا عده‌ای از آنها بار دیگر چهره واقعی خود را نشان دادند و تلاش کردند از این فرصت برای رسیدن به اهداف واهی‌ بهره ببرند. آنها با ورود به جمع مردم و سردادن شعارهای ضد انقلابی و نیز تخریب اموال عمومی سعی در ایجاد اغتشاش و ناامنی دارند.

آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز که جلودار دشمنان ایران هستند از وضعیت پیش‌آمده نهایت استفاده را کردند؛ از توئیت های پی در پی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تا دخالت‌ها و یاوه گویی‌های خبرنگار اسرائیلی همه و همه این حقیقت را روایت می‌کنند. 

آمیچای استین خبرنگار پرحاشیه رژیم صهیونیستی، این بار هم  با انتشار عکسی در صفحه توئیترش مردم ایران را به اعتصاب دعوت کرد. 

 دعوت

 انتهای پیام/

 خبرنگار اسرائیلی مردم ایران را دعوت به اعتصاب کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۱ فروردين ۱۳۹۷
مردم باید عاقل و هوشیار باشند و متوحه شونتد هیچ کس دلشون بحال شما نسوخته .فقط میخواهند امینیت شما را از بین ببرند .هر مشکلی هم که باشد باید با کمک هم در درون حل و فصل شود .هر کس که بخواهد بیگانه دخالت کند .متوحه شوید که فتنه .حاسوس و مزدور است .جاهل نشوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۳ دی ۱۳۹۶
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
حمزه فرهادجعفري
۱۵:۱۱ ۱۳ دی ۱۳۹۶
مرگ بر امريكا مرگ برآل سعود ،مرگ بر اسرائيل
Iran (Islamic Republic of)
علوی
۰۹:۲۶ ۱۳ دی ۱۳۹۶
برو بابا اَه اَه
-
ناشناس
۰۹:۱۴ ۱۳ دی ۱۳۹۶
این بوزینه ها هم به حرف امدن
Iran (Islamic Republic of)
مانیا
۰۹:۰۷ ۱۳ دی ۱۳۹۶
بدبخت تو رو هییچ کشوری به ادمیت حساب نمی کنه پس کسیو دعوت نکن مرگ بر اسرائیل