کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار توضیح باشگاه پرسپولیس درباره پرداخت نکردن مطالبات مسعود همامی دروازه بان سابق این تیم شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود همامی دروازه بان سابق پرسپولیس چند روز پیش به علت پرداخت نشدن مطالبات خود  از این باشگاه به ای اف سی شکایت کرد. 

براین اساس کنفدراسیون فوتبال آسیا طی نامه ای از باشگاه پرسپولیس خواستار توضیح درباره این پرونده شده است. 

برخی از بازیکنان و مربیان سابق پرسپولیس به علت تسویه حساب نکردن معوقات خود به ای اف سی نامه زدند و اکنون این نهاد اجرایی خواستار توضیح مستند این باشگاه شده است. این باشگاه باید توضیح بدهد چگونه با وجود این بدهی ها مجوز حرفه ای برای لیگ قهرمانان آسیا دریافت کرده است. 

کنفدراسیون فوتبال آسیا  تسویه حساب بعد از صدور مجوز حرفه ای را از باشگاه ها قبول نمی کنند و این موضوع به منزله صداقت نداشتن تیم ها محسوب می شود. 

آرش شکر ریز وکیل حقوقی فوتبال درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس تا 3  ژآنویه فرصت داشته است که ثابت کند که بدهی های خود را پرداخت کرده است. البته به نظر نمی رسد که کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه ای به کمیته مجوز حرفه ای داده باشد و  طرح این موضوع گمانه زنی رسانه هاست. 

او در پایان خاطر نشان کرد: باشگاه ها باید پاسخگو به ای اف سی باشند که چگونه بدون تسویه حساب مالی بازیکنان و مربیان خود مجوز حرفه ای دریافت کردند. 

انتهای پیام/ 

کنفدارسیون فوتبال آسیا خواستار توضیح باشگاه پرسپولیس شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار