وزیر بهداشت در مورد مصرف شیرینی جات هشدار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛**توصیه وزیر بهداشت در مورد مصرف شیرینی جات.

دکتر هاشمی در همایش «شیرینی در زندگی سالم» گفت: ما در کشور با اضافه وزن مواجه هستیم لذا باید شیرینی را به اندازه و با قاعده مصرف کنیم و پس از آن فعالیت بدنی داشته باشیم.

**اتحادیه تعاون روستایی خوزستان رتبه اول اتحادیه تعاونی‌های روستایی کشور را از آن خود کرد . مدیرکل تعاون روستایی خوزستان گفت:

**کلاس‌ های کنکور و زبان شناسنامه‌ دار می شوند.

زینی‌ وند رئیس سازمان مدارس غیر دولتی گفت: شناسنامه‌ ای با تابلو های مشخص و کد رهگیری برای مراکز آموزشی غیر دولتی مانند کلاس کنکور و زبان تهیه می‌شود.

**بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی شهید بهشتی آبادان ساخته می‌شود. رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: بیمارستان شهید بهشتی آبادان تنها قسمتی از بیمارستان 350 تختخوابی‌ است که در آینده جایگزین بیمارستان فعلی می‌شود.

** و طرح ساماندهی فروشگاه‌های اسباب‌بازی در خوزستان تسریع می‌یابد

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: طرح ساماندهی فروشگاه های عرضه اسباب بازی در سطح استان خوزستان تسریع می‌یابد.

غلامرضا شنبدی با اشاره به اینکه ثبت‌نام الکترونیکی فروشگاه‌های عرضه اسباب‌بازی در سطح استان از خردادماه سال جاری در استان آغاز شده است گفت تا کنون یک مورد در آبادان ثبت‌نام شده است.

حمایت، هدایت و نظارت بر طراحی، ساخت، واردات و توزیع اسباب‌بازی کودکان از مهم‌ترین وظایف شورای نظارت بر ساخت، طراحی، واردات و توزیع اسباب‌بازی است.

انتهای پیام/د

چند خبر از گوشه و کنار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.