جلسه ی بررسی وضعیت امیررضا سالاری کشتی گیر سیستان و بلوچستانی که دچار ضایعه نخاعی شده است، تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رسول خادم در نامه ای به حمید بنی تمیم نایب رئیس فدراسیون خواستار پیگیری فوری حادثه پیش آمده برای امیررضا سالاری کشتی گیر سیستان و بلوچستانی شد.

رئیس فدراسیون از نایب رئیس فدراسیون کشتی خواسته است تا جلسه ای با حضور مسئول کمیسیون اخلاق و انضباطی، رئیس کمیسیون پزشکی، رئیس هیأت کشتی استان سیستان و بلوچستان، رئیس انستیتو کشتی و مربی مربوطه برگزار شده و با بررسی مستندات گزارش آن ارائه شود.

امیررضا سالاری کشتی گیر نوجوان سیستان و بلوچستانی در حادثه ای هنگام تمرین، دچار ضایعه نخاعی شده است،

پهلوان سال 96 کشور در مشهد معرفی می شود

رقابت های کشتی پهلوانی و زورخانه ای قهرمانی کشور روزهای 20 و 21 دی ماه (چهارشنبه و پنج شنبه) در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می شود که پس از پایان این رقابت ها پهلوان کشور در سال 96 مشخص خواهد شد.

اصلاحیه بخشنامه برگزاری مسابقات عمومی کشور

رقابت های عمومی کشتی قهرمانی کشور تا مرحله یک چهارم نهایی به صورت تک حذفی برگزار می شود.با توجه به افزایش اوزان و سهمیه های شرکت کنندگان نسبت به سال های گذشته و طولانی شدن رقابت ها، مسابقات عمومی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور و همچنین کشتی آزاد و فرنگی جوانان و نوجوانان کشور تا مرحله یک چهارم نهایی به صورت تک حذفی برگزار خواهد شد.

رقابت های کشتی یگان های پدافند هوایی ارتش 21 دی ماه برگزار می شود

هشتمین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی یگان های پدافند هوایی ارتش روزهای 21 و 23 دی ماه در منطقه پدافند هوایی غرب در شهر همدان برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار کوتاه از کشتی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار