فرمانده انتظامی دزفول از شناسایی و دستگیری تعدادی از عوامل اصلی هنجارشکن که به اموال عمومی در این شهرستان خسارت وارد کردند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ علی الهامی، فرمانده انتظامی دزفول در حاشیه آئین راهپیمایی همبستگی ملی، میثاق با انقلاب و ولایت بیان داشت: مناطقی از شهر دزفول در چند روز گذشته شاهد اقدام خرابکارانه افرادی هنجارشکن و فریب خورده بود که به اموال عمومی خسارت وارد کردند.

وی در ادامه افزود: با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج)، بسیج، سپاه و نیروی انتظامی عوامل اصلی این تجمع های غیرقانونی و هنجارشکن شناسایی شدند و در دام قانون افتادند.

سرهنگ الهامی تصریح کرد: این افراد که از عوامل اصلی تجمع های غیر قانونی در دزفول می باشند با پشتیبانی قوه قضائیه، با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ مشکل امنیتی در دزفول وجود ندارد اذعان داشت: با تعامل و هم فکری اعضای شورای تامین دزفول و هوشیاری نیروی انتظامی هیچ مشکل ناامنی در این شهرستان وجود ندارد.

فرمانده انتظامی دزفول در خصوص حضور حماسی مردم دزفول در راهپیمایی همبستگی ملی، میثاق با انقلاب و ولایت گفت: مردم ایران اسلامی در چند روز اخیر آزمونی دیگر پس داد و شاکریم که ملت ایران همواره پشتیبان نظام، ولایت و قرآن بوده و حرمت خون شهدا را حفظ کرده است.

سرهنگ علی الهامی اظهار کرد: با این حال کینه دشمنان علیه نظام اسلامی تمامی ندارد و دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به نظام می باشد، اما ملت ایران نشان داد صاحب اصلی نظام و انقلاب است.

وی افزود: در هر جامعه و نظام اجتماعی مشکلاتی در حوزه معیشت، اشتغال و اقتصاد وجود دارد و مردم با اندیشه، تدبیر ، صبر و حوصله مشکلات و مطالبات خود را از مجاری قانونی پیگیری می کنند.

انتهای پیام/گ

شناسایی و دستگیری عوامل هنجارشکنی در دزفول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.