مشاور گردشگری شهردار کرمان گفت: پیگیری، هم‌اندیشی و مشارکت با جامعه گردشگری در خصوص تهیه برند استان از سوی این کارگروه در دست اقدام است.

مشارکت با جامعه گردشگری استان برای تهیه برند کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان مشاور گردشگری شهردار کرمان و دبیر کارگروه گردشگری و تسهیلات سفر شهرداری با اشاره به موضوع خواهرخواندگی کرمان با یکی از شهرهای جهان گفت: پیگیری، هم‌اندیشی و مشارکت با جامعه گردشگری استان در خصوص تهیه برند استان از سوی این کارگروه در دست اقدام است.


ابوذر نیکبخت معرفی هر چه بیشتر آیتم‌های فولکلور (فرهنگ عامه) و رویدادسازی (اتفاقات و رویدادهای پر جاذبه) را در جذب هرچه بیشتر گردشگران ضروری دانست و افزود: غنا بخشیدن به اوقات حضور گردشگران و افزایش میزان اقامت آنان و تلاش برای آشنایی توده مردم با مفاهیم گردشگری و جلب مشارکت حداکثری آنان در پیشبرد امور موثر است.


وی با بیان این که تلاش در جهت تعامل موثر با کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر کرمان اولویت اصلی این کارگروه است، تصریح کرد: این حرکت، از طریق همکاری مستقیم با کمیسیون مذکور و همراهی با شورای مشورتی سیاست‌گذاری و توسعه پایدار گردشگری شهر کرمان و با امید رسیدن به شهری گردشگرمحور با شاخصه‌های گردشگری پایدار، سبز و در دسترس انجام می‌گیرد.

 

انتهای پیام/س

 

ضرورت آشنایی توده مردم با مفاهیم گردشگری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار