نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات را نمی‌توان با قلم نوشت چون کارها و اقدمات آنها از جنس دل است.

واکنش آیت‌الله ‌عبادی به اغتشاشات اخیر کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار با جانشین معاونت فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات اظهار داشت: اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات را نمی‌توان با قلم نوشت چون کارها و اقدمات آنها از جنس دل است.

وی با بیان اینکه در احادیث و روایاتی که از حضرت محمد(ص) بیان شده جایگاه اهل بیت بسیار بزرگ است افزود: خدمتگزاری به ساحت مقدس ائمه اطهار(ع) سعادتی بزرگ می‌خواهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: افرادی که از نعمت خدمت به ائمه اطهار برخوردار هستند با الهام گرفتن از اندیشه پاک، اخلاق، عمل و سیاست معصومین آنها را حفظ می‌کنند.

عبادی افزود: اگر امروز مورد هجوم قرار گرفته‌ایم مشکل از خود ما است و باید به خود برگردیم چون با آرمان‌های خود فاصله گرفته‌ایم که امیدواریم محبت اهل بیت به عنوان تلنگری بتواند ما را از خواب غفلت بیدار کند.

وی بیان کرد: برای رسیدن به آرمان‌های واقعی فاصله زیادی داریم و فداکاری‌های اهل بیت به ویژه امام حسین(ع) معجزه الهی بوده که دست هیچ جنایتکاری نمی‌تواند آن را از تاریخ و مردم محو سازد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: نام مقدس اهل بیت را یدک می‌کشیم و وقتی نام شیعه اهل بیت را برای خود می‌گذاریم باید بیش از هر چیز دیگر اخلاق و عدالت ائمه اطهار را عملی سازیم و این در حالی است که اینگونه عمل نمی‌کنیم.

انتهای پیام/ز

واکنش نماینده ولی فقیه به اغتشاشات اخیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.