معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: ۲ هزار و ۸۴۰ طرح خود اشتغالی در ۹ ماهه نخست امسال توسط این نهاد در استان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رمضان پودینه معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و خدمات با اعتبار ۳۴۰ میلیارد ریال در سیستان و بلوچستان انجام شده است.

پودینه  افزود: ۷۰ درصد طرح‌های اجرایی این مدت به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و ۳۰ درصد به افراد نیازمند، زنان سرپرست خانوار و جوانان جویای کار سیستان و بلوچستان اختصاص دارد.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال افزون بر سه هزار و ۵۰۰ نفر در سیستان و بلوچستان فراهم شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: همچنین این نهاد در این مدت افزون بر ۶۰ هزار نوبت سرکشی و نظارت بر طرح‌های اشتغالزایی در دست اقدام را انجام داده است.

پودینه خاطر نشان کرد: توانمندسازی اقتصادی و خود کفایی خانواده‌های زیر پوشش از مهمترین اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان است.

وی خاطر نشان کرد: هم اینک ۲۴۶ هزار نفر در قالب افزون بر ۱۰۳ هزار خانوار در سیستان و بلوچستان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود ۱۸۷ هزار و ۵۰۲ کیلومتر مربع و بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ساکن در ۱۹ شهرستان، پهناورترین استان کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع

 طرح  های خوداشتغالی ویژه مددجویان کمیته امداد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار