تابلوی فرمانداری؛

ناکامی آشوبگران در پایین کشیدن تابلوی فرمانداری دورود

فرماندار دورود گفت: آشوب گران بنا داشتند تابلو فرمانداری را پایین بکشند هرچند که آماج سنگ‌هایی که پرتاب می‌کردند قرار گرفت، اما با زحمت و تلاش همه نیرو‌ها نتوانستند آن را پایین بکشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ دورود در لرستان به دلیل حوادث اخیر و کشته و زخمی شدن تعدادی از مردم به دست اغتشاش گران در صدر اخبار ایران و خارج از کشور قرار گرفت و در این بین رسانه‌های ضد انقلاب برای دنبال کردن اهداف خود شایعات و دروغ‌های زیادی در مورد اتفاقات این شهر اعلام کردند؛ به همین جهت به سراغ فرماندار این شهرستان رفتیم تا شرح ما وقع را از زبان وی جویا شویم.

ماشالله نعمتی  اظهار داشت: طی چند روز گذشته اتفاقاتی در برخی از نقاط کشور افتاد که متاسفانه در دورود و توابع لرستان نیز این اتفاقات رخ داد.

وی افزود: روز ۹ دی عده‌ای تجمع غیر قانونی داشته و این تجمعات در میدان امام حسین (ع) دورود شکل گرفت.

فرماندار دورود عنوان کرد: نیرو‌های عمل کننده در میدان پس از دو تا سه ساعت که این افراد شروع به شعار دادن کردند، مدارا کرده و سعه صدر خود را بالا بردند به طوری که با آستانه تحمل بالا نهایت مدارا و رافت اسلامی را داشتند.

وی بیان کرد: هوا که تاریک شد متاسفانه انگار که یک سناریو از پیش تعیین شده باشد از کوله پشتی‌هایی که داخل آن‌ها سنگ بود و اکثر آن‌ها داشتند شروع به سنگ پرانی به سمت فرمانداری کردند.

نعمتی گفت: نیروی انتظامی، نیرو‌های سپاه و تعدادی از نیرو‌های بسیجی نیز که حفاظت از فرمانداری را به عهده داشتند خیلی تلاش کردند که وارد فرمانداری نشوند.

انتهای پیام/م

آشوبگران می‌خواستند تابلوی فرمانداری را پایین بکشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Saudi Arabia
ناشناس
۲۳:۳۶ ۱۴ دی ۱۳۹۶
در مورد آشوبگران برخورد بشه و اطلاع رسانی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۱۳ دی ۱۳۹۶
باید در ملاعام با اشوبگران برخورد جدی شود ومجازات