دشمنان حامی آشوبگران بودند؛

جداشدن صف مردم از معاندان واغتشاش گران

امام‌جمعه پلدختر گفت: مردم ولایتمدار از همان روز اول صف خود را از معاندان و اغتشاش‌گران جدا کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام محمد سوری امام‌جمعه پلدختر اظهار داشت: دولت با دقت در رابطه با رفع بیکاری و ایجاد اشتغال جوانان همت خود را مضاعف کند تا منافقان و معاندان از فقر مردم و مطالبات به حق آنان علیه نظام و انقلاب سوء استفاده نکنند.

وی افزود: امروز جوانان و کسانی که در این راهپیمایی به میدان آمده اند حامیان اصلی انقلابند که باید قدر این جوانان را دانست و در صدد رفع مشکلات آنان برآمد.

امام جمعه پلدختر گفت: باید در هر خدمتی به قشر مستضعف و ضعیف جامعه که انقلاب را به وجود آورده اند توجه ویژه شود.

وی با بیان این که هیچ کس منکر مشکلات معیشتی مردم نیست، افزود: گرانی، تورم، بیکاری و نارضایتی و رکود اقتصادی در کشور وجود دارد و باید دولتمردان در تصمیم‌های خود عنایت کنند و قدری از این مشکلات بکاهند.

حجت الاسلام سوری خاطر نشان کرد: مطالبات مردم به حق است و از همان روز اول صف خود را از معاندان و اغتشاش گران جدا کردند و از آن‌ها فاصله گرفتند که همین امر نشانه بصیرت این مردم ولایت مدار است.

وی با بیان اینکه هیچ ایرانی و مسلمانی حاضر به اهانت به مقدسات و خسارت به اموال عمومی نیست، افزود: نظام ما آنقدر با صلابت است که به مردمی که نسبت به گرانی، بیکاری و تبعیض انتقاد دارند و اعتراض آن‌ها به حق است میدان می‌دهد، اما اجازه فتنه و آشوبگری به معاندان و ضد انقلاب نمی‌دهد که نسبت به اعتراض برخی از مردم سوء استفاده و ایجاد فتنه کنند.

امام جمعه پلدختر گفت: حوادث و اتفاقات اخیر در برخی نقاط کشور به حمایت و پشتیبانی آمریکا، اسرائیل و انگلیس این روباه مکار رخ داد، زیرا آنان به دنبال فرصت برای براندازی نظام هستند.

حجت الاسلام سوری از هوشیاری و حضور پرشور و با شکوه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی امروز و والدینی که در این روز‌ها فرزندان جوان خود را راهنمایی کردند و تلاش شبانه روزی نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در این شهرستان تقدیر کرد.

انتهای پیام/م

مردم صف خود را از معاندان جدا کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار