مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری خراسان رضوی گفت: استفاده از توان و مشارکت بخش خصوصی برای ارائه سرویس‌های الکترونیکی در تحقق شهر‌های هوشمند و ضروری است.

ضرورت  ارائه سرویس‌های الکترونیکی برای تحقق شهر‌های هوشمندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حمید رضا روحبخش جلسه کارگروه سرمایه گذاری بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های فناوری اطلاعات خراسان رضوی افزود: رویکرد در توسعه دولت الکترونیک و تحقق شهر هوشمند، استفاده از نیرو‌های متخصص بومی استان است
 
وی گفت: از ابتدای سال جاری، جلسات زیادی در سطوح مدیریتی و کارشناسی با دستگاه‌های اجرایی، اتاق اصناف، شرکت‌های خصوصی و حتی در سطح وزارت کشور و ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پیگیری اجرای پروژه‌ها داشته ایم که در مقایسه با سایر استان‌ها پیشرفت‌های نسبتا خوبی حاصل شده و تاکنون تعداد ۹ طرح اجرایی شده است.


مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری خراسان رضوی با اشاره به جایگاه خراسان رضوی در حوزه ICT افزود: رویکرد استان در توسعه دولت الکترونیکی و تحقق شهر‌های هوشمند، استفاده از توان نیرو‌های متخصص بومی استان است و شرکت‌هایی که در استان نمایندگی داشته اند و از توان متخصصین بومی بهره جسته اند در استقرار پروژه‌ها موفق‌تر بوده اند.

روحبخش گفت: برای ایجاد فرصت شغلی در حوزه ICT نیاز به سرمایه گذاری جدید، توانمند سازی فارغ التحصیلان حوزه ICT استان و حمایت از کارگزاری‌های صادرات خدمات حوزه ICT است که در این زمینه حمایت‌های لازم از راهکار‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات به عمل می‌آید.

در این جلسه، با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی تاثیر گذار و مدیران عامل شرکت ها، ضمن بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های طرح شده راه کار‌ها و تدابیر لازم برای تسریع روند توسعه و اجرای طرح‌ها اتخاذ گردید.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

 جلسه کارگروه سرمایه گذاری بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های فناوری اطلاعات خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.