مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر گفت : اصلاح شبکه 20 کیلوولت و فشار ضعیف منطقه رسم رودبار تا پایان امسال اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسین حافظی مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر گفت : احداث شبکه 20 کیلوولت زمینی واقع در میدان امام خمینی (ره) شهمیرزاد ، توسعه شبکه زمینی و اصلاح خط 20 کیلوولت خیابان بسیج در شهمیرزاد ، برقراری دو بانک خازنی به ظرفیت 300 کیلووار در ورودی روستای فولادمحله ، نصب ریکلوزر و ترانس ولتاژ در جاده فولادمحله ، اصلاح شبکه 20 کیلوولت دربند ، بهینه سازی شبکه فشار متوسط ابتدای درجزین و برقراری شبکه جهت ایجاد نقطه مانور ، از برنامه های پیش بینی شده برای سه ماهه پایانی سال 96 در این شهرستان است.

وی با بیان این که از ابتدای امسال تا زمان حاضر ، دو هزار و 734 متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی دایر شده افزود : در راستای تغذیه برق مشترکین ، شش ایستگاه هوایی توزیع برق با ظرفیت 300 کیلوولت آمپر برقرار شده است .

حافظی همچنین به اصلاح 23 هزار و 303 متر شبکه توزیع برق، از آغاز امسال تا به حال اشاره کرد و اظهار داشت : 205دستگاه سرچراغ جدید به منظور ارتقای وضعیت روشنایی معابر سطح شهرستان نصب گردیده است .

مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر گفت : مبلغی بالغ بر 12 میلیارد و 787 میلیون ریال، صرف اجرای پروژه های عمرانی برق رسانی این شهرستان شده است .

انتهای پیام / ه

برقراری شش ایستگاه هوایی توزیع برق در مهدیشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.