خراسان شمالی میزبان اردوی تیم ملی بزرگسالان کوراش

رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی گفت: بجنورد اولین دوره اردوی آمادگی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان، برای حضور در رقابت‌های آسیایی جاکارتا را میزبانی می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛کوروش خسرویار رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی گفت: اردوی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان به میزبانی مرکز خراسان شمالی از 16 دی برگزار می‌شود.

وی افزود: این اردو اولین مرحله اردوی آماده‌سازی برای مسابقات جاکارتا اندونزی است که بعد از تشکیل جلسه شورای راهبردی کوراش برای بازی‌های آسیایی جاکارتا، طبق برنامه‌ریزی که انجام شد این اولین مرحله اردوی آماده‌سازی خواهد بود.

خسرو یارگفت: بانوان کوراش کار کشور بر اساس مسابقات کشوری که یک ماه پیش در سمنان برگزار شد و همچنین چند تن از بانوان مستعد استان، در سه وزن حاضر در جاکارتا، به این اردو دعوت خواهند شد که لیست بانوان در روزهای آتی اعلام خواهد شد.

وی افزود: در بخش آقایان نیز ورزشکارانی که در مسابقات جهانی استانبول حضور داشتند در اوزانی حاضر در جاکارتا برای این اردو دعوت‌شده‌اند که 6 نفر از 12 نفر دعوت‌شده از خراسان شمالی هستند.

وی همچنین از مسابقات مدعیان کوراش کشور در 13 بهمن‌ماه سال جاری خبر داد و گفت: کوراشکاران در این رقابت‌ها نیز ارزیابی می‌شوند تا به ترکیب ایده آلی برسیم.

خسرویار از آقایان قنبرعلی قنبری، امید تیزتک، مرتضی اسکندری، مجتبی زمانی، کامران رستمی و جعفر پهلوانی از خراسان رضوی و بهزاد وحدانی، مصطفی دلیریان، الیاس علی‌اکبری، حامد رشیدی، سعید قاسمی و علی محمدنیا از خراسان شمالی به‌عنوان 12 ورزشکار دعوت‌شده به اردوی تیم ملی کوراش نام برد.

وی از مسابقات قهرمانی بزرگ‌سالان در فروردین‌ماه 97 در هندوستان خبر داد و گفت: تا قبل از این رقابت‌ها 6 مرحله اردو در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد و مسابقات هندوستان محک اولیه تیم ملی خواهد بود تا به ترکیب نهایی برای حضور در بازی‌های جاکارتا برسیم و بعدازآن نیز چند مرحله اعزام خواهیم داشت تا نهایتاً به ترکیب اصلی تیم ملی برسیم.

خسرویار آقای خسرو دلیر را سرمربی و آقایان رضا مهنان و حسین علی‌اکبری از استان و علی معلومات را مربیان تیم ملی معرفی کرد.

وی گفت: خانم مهری مهرپور سرمربی و خانم‌ها بتول پاکروح و فاطمه فرخی از استان مربیان تیم ملی بانوان خواهند بود.

گفتنی است: بازی‌های آسیایی 2018 از تاریخ 18 آگوست تا 2 سپتامبر 2018 (27 مرداد تا 11 شهریور 97) در جاکارتا و پالم‌بانگ اندونزی برگزار خواهد شد که یکی از رشته‌های غیر المپیکی این مسابقات رشته ورزشی کوراش است.

انتهای پیام/آ

حضور کوراش کاران خراسان شمالی در اردوی آمادگی تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.