مردم با بصیرت دارالمومنین همدان  گردهم آمدند تا ضمن ابراز انزجار از فتنه گران و سیاست های آمریکا و عوامل خودفروخته اش  بار دیگر با آرمانهای رهبر مظعم انقلاب و شهدا تجدید پیمان کنند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ پس از اقدام عده ای  از آشوبگران و اغتشاش گران در برهم‌زنندگان نظم و امنیت و خسارت به اموال عمومی و بیت المال مردم انقلابی همدان همچوت ملت بصیرایران زمین با حضور در راهمپیمایی بصیرت ضمن محکوم کردن اقدام فتنه گران بار دیگر بر استواری در مسیر انقلاب و اسلام تاکید کردند.

حماسه حضور مردم همدان در حمایت از انقلاب اسلامی

مردم انقلابي دارالمومنين همدان  با حضور پرشور در راهپيمايي روز "بصيرت" اعلام کردند با وجود کاستیها، همچون هميشه مدافع اسلام، انقلاب و رهبری هستند و پای ارزشهای انقلاب ایستاده اند.

 

حماسه حضور مردم همدان در حمایت از انقلاب اسلامی

تجمع‌کنندگان   با حضور پرشور، راهپیمایی خود را از مسیر پیاده‌راه بوعلی آغاز و به سمت آرامگاه بوعلی حرکت کردند تا اعتراض خود نسبت به اقدامات کورکورانه آشوبگران از فتنه‌گران داخلی و خارجی را اعلام کرده و پشتیبانی خود از نظام، انقلاب و ولایت را بار دیگر به اثبات برسانند.

حماسه حضور مردم همدان در حمایت از انقلاب اسلامی

در این راهپیمایی که با حضور نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، مسئولین نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم ولایتمدار همدان برگزار شد، مردم انقلابی دارالمومنین اقدامات اغتشاش‌گران و آشوبگران را محکوم کردند.

حماسه حضور مردم همدان در حمایت از انقلاب اسلامی

مردم ولایی همدان در این راهپیمایی مسیر پیاده راه بوعلی را از میدان امام خمینی(ره) به سمت آرامگاه بوعلی پیمودند و با سر دادن شعارهای «الله اکبر»، «لبیک یا حسین(ع)»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، «حزب الله پیروز است»، «سلاح راه دشمن تفرقه من و تو»، «فتنه‌گر حیا کن اقتصاد رو رها کن»، «راز نجات امت، عدالت» و «مرگ بر فتنه‌گر چه در حصر چه در قصر»، «این است صدای ملت نه اختلاف نه ذلت»، «رمز نجات امت، حمایت از ولایت»، «رمز نجات امت، بصیرت، بصیرت»، «مردم این سرزمین حامی مستضعین» و «رهبر انقلابی تو مثل آفتابی»، «نیروی انتظامی تشکر تشکر» اتحاد خود را به رخ جهانیان کشاندند.

حماسه حضور مردم همدان در حمایت از انقلاب اسلامی

دکتر قنبری معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی سخنران راهپیمایی پرشور مردم همدان در روز "بصیرت" در پیاده راه بوعلی گفت: ملت ایران، مردمان شرافتمندی هستند که از تحریم، دشمن و مشکلات واهمه اي ندارند.

وی افزود: دشمنان اگر می خواهند رویش های انقلابی را ببیند؛ اربعین حسینی را ببیند که جوانان کیلومترها پیاده روی می کنند، خط مقاومت اسلامی و قدرت سردار سلیمانی را ببیند.

دکتر قنبری بابیان اینکه نباید آرامش مردم را برهم زد گفت :باید بیش از پیش مشکلات مردم را حل کرد.

استاد و پژوهشگر تاریخ اسلام در این مراسم با بیان اینکه در سال 88 بخش مهم و یگانه‌ای در میان امت اسلام و تاریخ اسلام رقم خورد، اظهار کرد: روزی که مردم متوجه شدند دست تبهکار دشمنان انقلاب از آستین عده‌ای فریب خورده، انسان‌های لجوج، متعصب و بی‌منطق بیرون آمده و تمامیت کشور، امنیت کشور و اساس انقلاب اسلامی در معرض قرار گرفته بر حول محور ولایت دین اجتماع کردند.

وی گفت: ملت بزرگ ایران در مقابل تحریم‌ها و فشارها ایستاده‌اند؛ این ملت نه از تحریم، نه از فشار دشمن و نه از قدرت دشمن می‌ترسند هرگز ملت ایران ذلت را تحمل نخواهد کرد.

انتهای پیام/د.ا

 حضور پرشور مردم همدان در راهپیمایی روز بصیرت 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار