معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان گفت: برنامه دوسالانه اشتغال، برنامه ای استانی است که از مجموع 34 هزار و دویست نفر تعهد اشتغال استان، تاکنون 40 درصد آن تحقق یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،محمدجواد فدائی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با اشاره به اینکه از برنامه کارورزی استان تاکنون شانزده درصد تحقق یافته است،گفت: سهمیه استان در این راستا 3 هزار و 240 نفر بوده که تاکنون 795 نفر ایجاد شده است.


وی با اشاره به اینکه اعتبار 600 میلیارد تومانی به بانک های استان در راستای اعطای تسهیلات برای اشتغال فراگیر اختصاص یافته است، افزود: عملکرد بانک ها در جذب این اعتبارات بسیار ضعیف بوده که پس از بررسی این موضوع، بانک ها اعلام کرده اند متقاضیان برای دریافت تسهیلات مراجعه نمی کنند که این سخن قابل قبول نیست.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان از ابلاغ 196 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال روستایی خبر داد و یادآورشد: در زمینه آمار مربوط به اشتغال ایجاد شده در استان، هنوز راستی آزمایی صورت نگرفته است.


فدائی با انتقاد از عملکرد ضعیف بانک های استان، تصریح کرد: بانک ها اطلاعات کامل را در اختیار استانداری قرار نمی دهند و به نظر می رسد که بانک ها به جای توجه به بحث اشتغال و تولید در استان بدنبال کسب درآمد هستند.

انتهای پیام/ی

بانک ها به جای  اشتغال و تولید  بدنبال کسب درآمد هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار