فرمانده نیروی انتظامی سروستان گفت: شرور سابقه دار در منطقه کوهنجان این شهرستان دستگیر شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ عبدالرسول مجتهدی فرمانده نیروی انتظامی سروستان بیان کرد: در پی شکایت تعدادی از اهالی محل مبنی بر شرارت و مزاحمت فردی به هویت «ا-ع» در منطقه کوهنجان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی سروستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی و یکسری کار‌های اطلاعاتی شبانه روزی، مخفیگاه شرور مورد نظر را در یکی از روستا‌های شهرستان شناسایی کردند.

فرمانده نیروی انتظامی سروستان تصریح کرد: متهم در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به تعداد قابل توجه شاکیان و شرارت‌های فرد شرور، بیان کرد: این فرد در زمینه قدرت نمایی و ایجاد ترس و وحشت، کمین بر سر راه خودروی گشت نیروی انتظامی در سال ۸۸ و مجروحیت یکی از کارکنان، درگیری مسلحانه با اهالی آن منطقه و نقص عضو یکی از شهروندان و جعل و کلاهبرداری فعالیت داشته است.

سرهنگ مجتهدی اظهار کرد: کسانی که تفکر مجرمانه و قصد خدشه دار کردن امنیت را در ذهن خود می‌پرورانند و بخواهند آرامش عمومی را به مخاطره بیندازند نیروی انتظامی به شدت با آنان برخورد قانونی می‌کند.

انتهای پیام/ن

 شرور سابقه دار در کوهنجان سروستان دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار