به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ بهمن خسروانی مدير كل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمانشاه گفت: پيرو شكايات مردمی و به منظور ارتقای كيفی خدمات رسانی حمل و نقلی به كاربران جاده ای ، به تخلفات شركت ها و رانندگان در بخش بار و مسافر، توسط اعضای كميسيون ماده 11 و 12 اين اداره كل بطور مستمر رسيدگی می گردد.
وی افزود:از ابتدای سال جاری تاكنون 12 جلسه كميسيون ماده 11 برگزار و به تخلفات 154 راننده رسيدگی شده و عمده احكام صادره شامل غيرفعال نمودن كارت هوشمند به صورت موقت و بعضا" با تذكر همراه بوده است.
خسروانی همچنين از برگزاری 11 جلسه كمسيون ماده 12 در اداره كل خبر داد و گفت: طی امسال به تخلف 95 شركت حمل و نقل جاده ای استان رسيدگی شده كه اغلب منجر به تذكر كتبی يا پرداخت جريمه نقدی از سوی شركت ها گرديده است.
مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: رسيدگی به شكايات مردمی از چگونگی كيفيت خدمات دهی شركتها و رانندگان حق مسلم كاربران عزيز بوده و گفتنی است كه تاثير بسزايی در كاهش آمار تلفات و تصادفات ، همچنين رعايت حقوق فردی مسافرين نظير: ارائه رانندگی مطلوب، حركت بهنگام، توقف های مناسب جهت اقامه نماز ، خوراك و ساير نيازهای آنان متناسب با شأن مسافرين می گردد.
وی بیان كرد: همچنين رعايت قوانين در حمل بار و كالا موجب افزايش طول عمر سلامت جاده ها ، عدم آسيب رسانی به ابنيه راه ها و جلوگيری از تصادفات ناشی از اين امر خواهد شد كه همواره از دغدغه های مهم مسئولين راهداری و حمل و نقل جاده ای محسوب می شود.
انتهای پیام/ز