مراحل نهائی الحاق روستا‌های دوریسان، چورژی، نسمه و سرکران به شهر پاوه با حضور مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور امروز در روستای دوریسان این شهرستان بررسی شد.

بررسی مراحل نهائی الحاق چند روستا به شهر پاوهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور در این جلسه مهمترین اولویت شهرستان پاوه را به منظور توسعه و ارتقای وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم این دیار توسعه راه‌های ارتباطی دانست و گفت: این مورد را بصورت ویژه و اورژانسی در حضور وزیر کشور عنوان خواهم کرد.

جلالی افزود: در این سفر موضوع الحاق چند روستای توابع شهر پاوه به شهر پاوه و ارتقای چند روستا به دهستان و دهستان به شهر را در جوانرود و ثلاث باباجانی مورد بررسی قرار می‌دهیم.

وی بیان  کرد: امروز با حضور در میان مردم روستا‌های چورژی، دوریسان، سرکران و نسمه از نزدیک با مشکلات و نقطه نظرات آن‌ها آشنا شدم و با توجه به نظر و دیدگاه مثبت فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به انجام الحاق، انشاالله این موضوع اجرا وعملی خواهد شد.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز الحاق روستا‌های دوریسان، چورژی، سرکران و نسمه به شهر پاوه را به لحاظ ارائه خدمات بهتر و بیشتر مثبت ارزیابی کرد و گفت: تمام تلاش خود را برای اجرایی شدن این موضوع انجام می‌دهیم.

شهاب نادری در ادامه بررسی ارتقای شروینه به شهر، ارتقای روستای چمه زرشک به دهستان و ارتقای زلان، شیخ صله و میرآباد را از دیگر برنامه‌های این سفر عنوان کرد.

وی  گفت: امیدوارم با ارتقای این روستاها، دهستان‌ها و شهر‌ها شاهد ارائه خدمات رسانی بهتر و بیشتر به مردم اورامانات که برای پیروزی، تثبیت و حفظ انقلاب، نظام و ارزش‌های آن از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده اند، باشیم.

فرماندار پاوه نیز گفت: بحثی که امروز تحت عنوان الحاق روستا‌های درویسان، سرکران، چورژی و نسمه به شهر پاوه عنوان و مطرح شد از ۲ سال پیش تاکنون مطرح و مراحل اولیه و مقدماتی را در ۲ کمیسیون گذرانده ایم.

انتهای پیام/ز

 

 

الحاق روستا‌های دوریسان، چورژی، سرکران و نسمه به شهر پاوه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.