نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای تاکید کرد : حضور مردم به معنای خنثی شدن توطئه های دشمن است .

حضور مردم به معنای خنثی شدن توطئه های دشمن استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمان ؛ حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی نماینده مردم استان کرمان درمجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای تاکید کرد: برخلاف تصورات و آرزوهای پوچ دشمن ، مردم ایران همچون گذشته در صحنه های دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی همچنان حضور فعال داشته و با اتحاد همیشگی خود امید دشمنان اسلام را به یأس تبدیل می کنند.


 متن بیانیه نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم


حوادث روزهای اخیر شفاف تر از گذشته نشان داد که دشمنان انقلاب و ملت ایران همواره منتظر فرصت اخلال و ضربه‌زدن به ملت ایران بوده است و احزاب تحت ولایت شیطان هم پیمان هستند تا با همه امکانات اعم از پول، سلاح، سیاست‌های شیطانی و ظرفیت های جاسوسی و امنیتی نظام اسلامی را از پای دربیاورند.


آمریکای جهانخوار و رژیم غاصب اسرائیل و ارتجاع منطقه، که آمال و آرزوهای پوچ خود در بلاد اسلامی عراق، سوریه و فلسطین بر باد رفته می بینند، می خواهند با دخالت های آشکار و پنهان خود در برخی گلایه ها و خواسته های مردم ایران و تبدیل آن به اعتراض و اغتشاش علیه جمهوری اسلامی، به خیال خود از محور مقاومت انتقام بگیرند.


مردم ایران همچون گذشته در صحنه های دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی حضور داشته و با اتحاد همیشگی خود امید دشمنان اسلام را به یأس تبدیل می نماید. و از همه مسئولین اجرایی، قضایی انتظار دارند تا به وظیفه شرعی و قانونی خود نسبت به دفع این فتنه از سراسر کشور اقدام عاجل به عمل اورده و اجازه ندهند این سرسپردگان اجانب خسارتی به کشور وارد کنند.


صلوات و رحمت حق تعالی بر همه ی مجاهدان، رزمندگان و شهیدان که نگذاشتند پای دشمنان بی رحم به این کشور باز شود و ایران عزیز به وضعی مشابه بعضی کشورهای منطقه مبتلا شود.


ملت قدردان ایران همواره خود را مدیون این عزیزان و خانواده های معظم ایشان می داند و شهادت می دهد آنچه که مانع دشمن و اعمال دشمنیِ اوست ، وجود روحیه جهاد ، شجاعت ، فداکاری و ایمان اسلامی در دل آحاد جامعه است.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار