استاندار کردستان گفت: سالن 6 هزار نفری گولان سنندج تا هفته دولت سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ بهمن مرادنیا استاندار کردستان صبح امروز روند بازدید از چندین پروژه ورزشی در استان با تاکید بر اتمام سالن 6 هزار نفری گولان سنندج تا هفته دولت سال آینده گفت: باید با کمک منابع استانی، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور تا هفته دولت سال آینده این پروژه به بهره برداری برسد.

 وی افزود: تکمیل و تسریع در احداث سالن شش هزار نفری سنندج یکی از نیازهای اصلی و اولویت‌های مهم در کردستان است.

مرادنیا خاطرنشان کرد: با توجه به نبود سالن مناسب در مرکز کردستان نمی‌توان میزبانی رقابت‌های بین‌المللی و مناسبی را بر عهده گرفت و این موضوع در وضعیت ورزش استان تأثیر بسزایی داشته است.

مرادنیا به کمک استان برای احداث سالن شش هزار نفری سنندج اشاره کرد و گفت: با توجه به برگزاری جلسه اخیر با وزیر ورزش و جوانان تکمیل این پروژه ورزشی از محل منابع استانی در کنار اعتبارات شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تا کنون شش میلیارد تومان عوارض شهرداری این پروژه توسط استان پرداخت شده است، اذعان داشت: پیگیری برای جذب اعتبار بیشتر در راستای تکمیل و بهره‌برداری از آن نیز همچنان ادامه دارد و 10 میلیارد تومان از محل اعتبارات استان برای اتمام آن در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ د م

اختصاص 1۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استان برای اتمام سالن 6 هزار نفری گولان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.