سرپرست معاونت عمرانی استانداری اردبیل گفت: زمین‌لرزه‌های اخیر هشداری برای تمامی مسؤولان و مردم بود تا به بهسازی بافت‌های قدیمی و روستایی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، سرپرست معاونت عمرانی استانداری اردبیل در آیین نکوداشت خدمات داوطلبانه جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: زمین‌لرزه‌های اخیر هشداری برای تمامی مسؤولان و مردم بوده تا نسبت به ساخت‌و سازهای اصولی توجه ویژه‌ای داشته باشند و بر اساس استانداردهای تعیین شده از سوی سازمان نظام مهندسی و دیگر دستگاه‌های مرتبط عمل کنند.

وی افزود: از تمامی ارگان‌ها و نهادهایی که با حضور به‌موقع در زلزله اخیر غرب کشور برای کمک به حادثه‌دیدگان حضور یافتند قدردانی کرده و چنین انسان‌ها و سازمان‌هایی شایسته بهترین تقدیرها هستند.

ندایی گفت: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برنامه‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی و اقتصادی پیاده‌سازی شده، هر چند به نظر می‌رسد در بخشی از برنامه‌ها به خوبی عمل نشده و در حوزه‌های مهمی مانند آموزش و بهداشت نیازمند برنامه‌ریزی منسجم‌ و بهتری هستیم.

وی یادآور شد: با افزایش نظارت بر ساخت‌وسازها و فرهنگ‌سازی توجه به بافت‌های روستایی یا قدیمی که نیاز به ترمیم یا بهسازی دارند، می‌توان برنامه‌های پیشگیرانه منظمی را در این حوزه پیاده‌ کرد.

انتهای پیام/ح

آیین نکوداشت خدمات داوطلبانه جمعیت هلال احمر استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.