معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان از پرداخت بیش از 70 میلیارد و 290میلیون تومان وام اشتغالزایی به مددجویان این کمیته امداد در ۹ ماهه سال جاری خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهرام سوادکوهی با بیان اینکه در سال‌های اخیر رویکرد کمیته امداد در راستای خدمات توانمندسازی و خودکفایی به‌جای کمک‌های بلاعوض به مددجویان بوده است، افزود: در 9 ماهه سال جاری  3 هزار و 967  فرصت شغلی جدید  برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان ایجاد شده که  961 شغل با پرداخت وام اشتغال از اعتبارات کمیته امداد و 2 هزار 872 شغل از اعتبارات قرض‌الحسنه بانکی بوده است.

وی با بیان این نکته که توانمندسازی افراد تحت حمایت و خارج شدن از چرخه حمایتی این نهاد فقط با ایجاد فرصت‌های شغلی امکان‌پذیر است ، بر ایجاد فرصت‌های شغلی در مناطق شهری و روستایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان تأکید و خاطر نشان کرد: این نهاد مجری طرح‌های اشتغال در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، خدمات، تولیدات و صنایع‌دستی شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اهمیت نظارت کارشناسی بر طرح‌های خودکفایی گفت: نظارت مستمر بر حسن اجرای طرح‌های اشتغال و ارائه آموزش‌های تکمیلی در حین انجام کار سبب تداوم طرح‌های خودکفایی در بازار اقتصادی می‌شود.

سوادکوهی ایجاد اشتغال پایدار را مهم‌ترین هدف کمیته امداد این استان در توانمندسازی مددجویان برشمرد و افزود: توانمندی سازی خانوارهای مددجو، خروج تدریجی آن‌ها از چتر حمایتی این نهاد را به دنبال دارد.

 

انتهای پیام/م

 

بیش از ۳۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان اصفهانی ایجاد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
سعید قاسمی
۱۲:۰۶ ۱۸ دی ۱۳۹۶
سلام خسته نباشید من یک مددجو هستم در زینبیه ی ( دارک)اصفهان زندگی میکنم قبلا کارگرشهرداری بودم والان بیکارم ومستاجرمیباشم ودو دختر دارم وضع مالیم به شدد خراب است و ماهی چهارصدهزار وام میدم مشکلات زندگی خیلی بهم فشار میاره این اعتیاد لعنتی وسوسم میکنه به خدا دیگه نمیتونم خرج زندگیما بدم تورا خدا کمکم کنید زندگیم داره نابود میشه نه یه خونه ای دارم نه یه کاری نه کسی هست حمایتم کنه لطفا به ما کمک کنید هر چه در توان دارید.ممنون