مدير معاونت اتوبوسراني و پايانه‌های شهرداری همدان:

افزودن 15 دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی همدان

مدير معاونت اتوبوسراني و پايانه‌های شهرداری همدان از ورود 15 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی همدان تا پایان سال خبر داد.

15 دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی همدان اضافه خواهد شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛محمد پوروخشوری مدير معاونت اتوبوسراني و پايانه‌های شهرداری همدان از ورود 15 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی همدان تا پایان سال خبر داد و افزود:‌ مرحله ساخت این اتوبوس‌ها به اتمام رسیده و طبق قرارداد امیدواریم در زمان مقرر، آنها را به ناوگان اضافه کنیم.

وی با اشاره به اینکه این اقدام در راستای نوسازی اتوبوس‌ها انجام شده است، تأکید کرد:‌ 8 میلیارد تومان برای خرید این اتوبوس‌ها هزینه شده است.

مدیر معاونت اتوبوسرانیش و پایانه‌های شهرداری همدان ادامه داد:برنامه اضافه شدن این 15  دستگاه جدید در ادامه طرح نوسازی 30 دستگاه اتوبوس تا پایان سال در ناوگان اتوبوسرانی همدان است، افزود: در مجموع 15 میلیارد تومان برای خرید این 30 دستگاه اتوبوس جدید هزینه می‌شود.

پوروخشوری با اشاره به اینکه با ورود این اتوبوس‌ها سن ناوگان پایین آمده و نیز کیفیت این وسایل نقلیه بهتر خواهد شد، گفت: طرح نوسازی اتوبوس بخش خصوصی را نیز در برنامه داریم تا ناوگان بخش خصوصی قدیمی از دور خارج شده و ناوگان جدید وارد چرخه شود.

انتهای پیام/ب

ورود 15 دستگاه به ناوگان اتوبوسرانی استان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.