معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: همزمان در سراسر کشور اولین المپیاد ورزش‌های همگانی در همدان برگزار می‌شود.

المپیاد ورزش‌های همگانی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی ضمیری کامل معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: گروه توسعه همگانی اداره کل ورزش و جوانان همدان با هماهنگی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و هیات‌های ورزش همگانی و انجمن‌های ورزشی، ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، بسکتبال و والیبال المپیاد ورزش‌های همگانی را به مناسبت گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر در بهمن ماه امسال برگزار می‌کند.

وی درادامه افزود: این المپیاد همزمان در سراسر کشور با هشت رشته به تفکیک برای آقایان و بانوان دررشته‌های طناب‌زنی، دارت، شوت، بسکتبال، روپایی، طنابکشی، والیبال ۹ نفره، داژبال و پنالتی هدفمند و دو رشته انتخابی بومی محلی به صورت مشترک در تمام شهرستانها برگزار خواهد شد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان همدان خاطر نشان کرد: آیین نامه برگزاری برای تمام شهرستانها ارسال شده و بعد از جلسات مختلف به صورت باشکوه این المپیاد برگزار خواهدشد.

ضمیری کامل ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین مردم و خانواده ها و استعدادیابی را از اهم اهداف این المپیاد بر شمرد و گفت: امیدواریم بتوانیم به عنوان استان برتر در برگزاری معرفی شویم.

 انتهای پیام/د.ا

اولین المپیاد ورزش‌های همگانی در همدان برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار