عضو شورای اسلامی شهر قم بر کارنامه قابل قبول شهرداری قم در تکمیل پروژه‌های عمرانی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛  ، عضو شورای شهر قم با اشاره به وضعیت پروژه‌های عمرانی شهر قم اظهار کرد: در روزهای اخیر بازدیدی از پروژه‌های عمرانی داشتیم که چند هدف را از آن دنبال می‌کردیم.

 

وی ادامه داد: نخستین هدف ما این بود که ببینیم عملکرد شهرداری در سال 96 در حوزه عمرانی با توجه به وضعیت اقتصادی چطور بوده است و اصلاحیه‌ای که تحویل خواهد شد با عملکرد واقعی چه سنخیتی دارد.

 

عضو شورای اسلامی شهر قم هدف بعدی بازدید از پروژه‌های عمرانی را اولویت‌بندی برای پروژه‌ها دانست و افزود: با توجه به شرایط شهر و وضعیت اقتصادی شهرداری سعی داریم با بررسی پروژه‌ها تصمیمی که به نفع شهر است را بگیریم.

 

وی گفت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته و هزینه‌کرد بودجه شهرداری کارنامه مورد قبولی را در سال 96 دارد و به بودجه پیشنهادی امسال نزدیک هستند.

 

قراچورلوی اذعان کرد: عملکرد شهرداری در پروژه‌های عمرانی با توجه به شرایط کلی کشور قابل قبول بوده وامیدواریم همین روند بهبود یابد.

 

وی با تاکید بر اینکه اولویت اصلی شورا بر این است که پروژه‌های فعال امروز سریع‌تر تکمیل شود تصریح کرد: طبیعتا پروژه‌هایی که امروز فعال است اگر جمع شود تاثیر بسزایی در حمل و نقل شهری خواهند داشت و آسایش مردم را تامین می‌کند.

انتهای پیام/ت

کارنامه قابل قبول شهرداری قم در تکمیل پروژه‌های عمرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار