مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمان گفت: این اختلال در شبکه همراه اول استان به علت توسعه ی نسل ۲ به نسل ۳ و ۴ است و این تغییر نسل از سال گذشته شروع است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،محمد دوست محمدی مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمان گفت: تاکنون از ۷۱ شهر استان ۶۹ شهر به نسل سوم مجهز شدند و با این ارتقاء علاوه بر استفاده از ارتباطات صوتی امکان استفاده از دیتای با سرعت بالا برای مشترکین فراهم خواهد شد .


وی همچنین با بیان اینکه در این برنامه سایت های جدیدی وارد شبکه میشود و در یک محدوده زمانی پارامترهای نسل جدید با بقیه شبکه هماهنگ و منظم می شود گفت : در این مدت اختلالات محدودی به طور موقت در بخش هایی از شبکه خواهیم داشت .


وی اضافه کرد :چون توسعه در شهرهای استان است این اختلالات بیشتر در شهرها دیده می شود و دو شهر باقیمانده هم تا دهه فجر به نسل ۳ مجهز خواهند شد .


دوست محمدی همچنین تاکید کرد : توسعه نسل چهار نیز در بیش از ۳۰ شهر شروع شده و فاز اول آن تا پایان دی به اتمام می رسد و اختلالات کاهش می یابد و فازهای بعدی نیز به محض دریافت تجهیرات شروع خواهد شد .


مدیر عامل مخابرات استان همچنین گفت : یک تیم تخصصی در تهران روزانه شبکه را کنترل و اختلالات را برطرف می کنند و اگر مشترک خاصی بعد از سه روز همچنان مشکل داشته باشد می تواند با شماره ۹۹۹۰ تماس بگیرد  و اختلال را به کارشناس اعلام کند .


محمد دوست محمدی تصریح کرد : اختلال در شبکه تلفن همراه اول استان هیچ ارتباطی به اتفاقات اخیر در کشور ندارد .

انتهای پیام/ی

اختلال در شبکه تلفن هیچ ارتباطی به اتفاقات اخیر در کشور ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.