توفیقی: برنامه نود و اعتراض سرمربی تیم رقیب، باعث صدور رای شد

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: برنامه نود و اعتراض‌های سرمربی تیم رقیب باعث شد کمیته انضباطی نسبت به دادن رای تعلیق اقدام کند.

توفیقی: برنامه نود و اعتراض سرمربی تیم رقیب، باعث صدور رای شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پندار توفیقی در مورد حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون محرومیت سرور جپاروف گفت: انقدر کمیته انضباطی باشگاه استقلال را محروم کرده که ما به این نوع محرومیت ها عادت کرده‌ایم.

مجری برنامه نود تاکید داشت خطای جپاروف عمدی بوده است

او درباره خطای جپاروف افزود: خطایی که جپاروف در دیدار مقابل استقلال خوزستان انجام داد یک خطای معمولی بود همان طور که کارشناسان نیز در مورد او صحبت کردند. اما آن چیزی که از برنامه 90 آغاز شد و در این میان باید بگویم با تمام احترامی که برای فردوسی پور قائل هستیم اما متاسفانه او در آن برنامه به طور جدی اعلام کرد که خطای جپاروف عمدی بوده تا به این ترتیب او  به کشورش برود تا در کنار خانواده اش باشد و حتی زمان زیادی درباره این موضوع صرف شد، ما فرض می کنیم نیتی پشت این موضوع نبوده باشد.

فردوسی پور به جز لب خوانی خلاقیت ذهن خوانی هم دارد !

معاون ورزشی باشگاه استقلال بیان کرد: این که مجری برنامه نود چگونه تشخیص داده جای سوال دارد چرا که دیده بودیم او با لب خوانی حدس می زند اما اینکه چگونه ذهن ها را هم می خواند عجیب است و این مساله را هم می توان به خلاقیت های او اضافه کرد.  در ادامه سرمربی تیم رقیب ما مصاحبه و برای کمیته انضباطی تعیین تکلیف کرد که به چه شکل با این موضوع برخورد کنند و در این میان حتی برخی بازیکنان تیم رقیب هم چنین کاری کردند. در هر صورت نتیجه این کار ها این می شود که یک روز پس از این اتفاقات حسن زاده اعلام می کند که نامه 13 دی به باشگاه استقلال رسیده که اصلا چنین چیزی نیست و این موضوع تازه دیروز به صورت رسانه ای اعلام شده و من حتی همین امروز تا ساعت 9 مرتب با باشگاه در تماس بودم و نامه ای به هیچ یک از بخش های باشگاه نرسیده است.

در گذشته هم سر ما منت گذاشتند

او افزود : به فاصله یک یا 2 روز پس از ذهن خوانی فردوسی پور و اعتراض های سرمربی تیم رقیب در حقیقیت کمیته انضباطی نسبت به دادن رای تعلیق اقدام کرد. من نمی دانم رای هایی که صادر می شود در نهایت خسارت تعلیق آن چیست ؟ ابتدای فصل یک بار دیگر چنین کاری را با بازیکنان ما انجام دادند و آنها را تا اطلاع ثانوی تعلیق کردند و با چند بار رفت و آمد اعلام کردند که بخشیده شدید و یک منتی هم سر ما گذاشتند.

چه کسی خسارت باشگاه را به دلیل نبود جپاروف می‌دهد؟

توفیقی عنوان کرد: این داستان تعلیق و خسارتی که به باشگاه استقلال وارد می کند را چه کسی جواب می دهد؟ با رای صادر شده در نظر می گیریم جپاروف در 2 یا 3 جلسه مسابقات ما هم حضور نداشت.آن وقت اگر متوجه شوند که رای صادر شده توسط کمیته استیناف رد شده چه کسی خسارت باشگاه را به دلیل نبود جپاروف می‌دهد؟ بازیکنی که ما با رقم چند هزار دلار جذب کردیم و می خواهیم از او در بازی ها بهره ببریم  اما کمیته انضباطی با رای تعلیق اجازه استفاده از بازیکن تاثیرگذار را به ما نمی دهد. هزینه فرصت از دست رفته را چه کسی می خواهد برای ما تامین کند؟ در همه جای دنیا هم که رای موقت صادر می شود یک سری تبعات را نیز با خود به همراه دارد.

در جلسه فدراسیون فوتبال حاضر می شویم و دلایل خود را ارائه می دهیم

معاون ورزشی استقلال ادامه داد: همان طور که در بازی دیدیم بازیکن مورد نظر که جپاروف روی او خطا کرد تا پایان بازی در زمین حضور داشت و آن خطا یک خطای غیر عمد بوده که کارشناسان نیز در این مورد نظر دادند. ما فردا در جلسه فدراسیون فوتبال حاضر می‌شویم و دلایل خود را ارائه می دهیم و از طرفی جپاروف هم در این جلسه شرکت می‌کند. امیدوارم داستان ذهن خوانی و  این سناریو ها از فوتبال ما کنار برود چرا که اگر نرود طبیعتا باشگاه استقلال مشابه همین اتفاقات را که در باشگاه رقیب موجود است دنبال می کند و اما اگر ببینیم حق ما خورده می شود و دیگران در حال سو استفاده هستند مواردی را رو می کنیم که طبیعی است این موضوع  دل نگرانی بین هواداران 2 تیم ایجاد خواهد کرد که در کل طبعاتش برای فوتبال خوب نیست.

مهاجمان مورد نظر شفر برای تست به ایران می آیند

او در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنی جذب خواهد شد گفت: با توجه به خواسته شفر در نوک حمله بازیکن جذب خواهیم کرد، طبق بازیکنان مورد نیاز کارها در حال انجام است و ظرف امروز و فردا گزینه مورد نظر برای تست به ایران می آید و زمانی که نهایی شد گزینه را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۱:۳۷ ۱۷ دی ۱۳۹۶
تیم فقط پرسپولیس
آخرین اخبار