مسئول انجمن سپک تاکرای سیرجان از استعدادیابی و آموزش ورزش سپک تاکرا با حضور مربیان تیم ملی برای اولین بار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سروش قاسمی، مسئول انجمن سپک تاکرای شهرستان سیرجان با اعلام اینکه تاکنون 20 نفر برای استعدادیابی اعلام آمادگی کرده اند، گفت: هنوز ثبت نام از مستعدان این رشته ی ورزشی در این شهرستان ادامه دارد.

وی زمان برگزاری طرح استعدادیابی را اول بهمن ماه اعلام کرد و افزود: مستعدان بر اساس رده سنی و فیزیک بدنی برای حضور در تیم سیرجان انتخاب می شوند.

قاسمی با اشاره به اینکه کار استعدادیابی توسط 4 مربی تیم ملی انجام می شود، تصریح کرد: در بخش مردان این کار توسط مختار عسکرپور و محمدحسین یوسفی و در بخش بانوان توسط خانم ها قطبی ولی و فرخی صورت می گیرد.

وی، گسترش و توسعه پايدار رشته های مرتبط، ارتقا، نظارت و كنترل بر برنامه های آن در شهرستان با هدف توسعه و تعمیم بازی جوانمردانه، اتحاد و يگانگي، ارتقای ارزش های انسانی، فرهنگی و آموزشی با اجرای برنامه های توسعه و جوانان را از اهداف انجمن ورزش فتوالی و سپک تاکرای شهرستان سیرجان عنوان کرد.

انتهای پیام/ب

اجرای طرح استعدادیابی و آموزش ورزش سپک تاکرا در سیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
یک مربی خوب درکرمان را برای این ورزش معرفی نمایید
آخرین اخبار