رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت:استفاده از وسایل آتش زا در وسایل نقلیه ممنوع است.

 ممنوعیت استفاده از وسایل آتش زا در وسایل نقلیهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سرهنگ محسن ناصری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام اظهار کرد: برابر بند ۲۰۵۴ جدول جرائم راهنمایی و رانندگی برای رانندگانی که از وسایل آتش زا در وسایل نقلیه خوداستفاده کنندمبلغ ۴۰۰ هزار ریال جریمه پیش بینی شده است.

وی افزود: بعضا مشاهده می شود برخی از رانندگان در فصل سرما و برودت هوا برای گرم نگه داشتن فضای داخلی خودرو از وسایل آتش زا و خطرناک مانند پک نیک و اجاق گاز استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه رانندگان فقط مجازبه استفاده ازسیستم گرمایشی استاندارد خود وسیله نقلیه هستند، افزود: درصورت روئیت چنین مواردی در داخل خودرو، قطعا پلیس با متخلفان برابرقانون برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: افزون براین برخی ازافراد کاسب و دوره گرد که شب ها در داخل وسایل نقلیه خود در حاشیه معابر استراحت می کنند نیز از وسایل گرمایشی مانند اجاق گازاستفاده می کنند که بارها شاهد مرگ آنان به واسطه انتشار گاز منواکسیدکربن در فضای بسته شده وسیله نقلیه بوده ایم.

سرهنگ ناصری با اشاره به خطرناک بودن استفاده از وسایل گرمایشی سیار و حمل مواد سوختی خارج از باک، افزود: در زمان تصادف وترمزهای شدید وجود این گونه وسایل گرمایشی درخودرو می تواند مزید برعلت شده و با احتراق وسیله نقلیه شدت حادثه رابیشترکند.

انتهای پیام/ع

استفاده از وسایل آتش زا در وسایل نقلیه ممنوع است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.